اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

ولایتی و رضایی، میهمانان فردا شب برنامه تلویزیونی

محسن رضایی و علی اکبر ولایتی، دو میهمان فردا شب برنامه زنده تلویزیونی "رو به فردا" خواهند بود.

ادامه مطلب ...

نشریه موج اندیشه (همت 2) توقیف و لغو امتیاز شد

نشریه موج اندیشه که همان اداره کنندگان هفته نامه همت بودند، صبح امروز دوشنبه ویژه نامه یاران رهبری را با شکل و شمایل هفته نامه همت منتشر نمودند که این موضوع باعث لغو امتیاز این نشریه شد.

ادامه مطلب ...

آیا آش "آشپزباشی" سیاسی است؟

صاحبان رستوران "آشپزباشی" در حالی که فرزندانشان به زمان ازدواج و دوره تکامل خود نزدیک شده اند، گرفتار اختلافات خانوادگی می شوند.

ادامه مطلب ...

فروش گسترده فیلم ضدایرانی در میدان انقلاب

این فیلم که نامزد دریافت جایزه اسکار سال 2009 و برنده جایزه ویژه داوران مراسم اسکار 2009 بوده است توسط یکی از شرکت‌های سینمایی آمریکا و با حمایت مالی رژیم صهیونیستی به زبان فارسی تولید شده است.

ادامه مطلب ...

ناگفته هایی که در دل یک استعفا نهفته ماند

خیلی زود خبر استعفای روح الله حسینیان به تیر اول رسانه های کشور تبدیل شد؛ استعفای یکی از چهره های مطرح مجلس که ریاست فراکسیون انقلاب اسلامی را نیز عهده دار بود؛ و بعد هم سوالات جدی پشت سر هم مطرح شد که چرا؟ گو آنکه حسینیان دنبال همین چراها می گشت تا در پاسخشان از غصه هایی که ناگفته مانده بود و هر روز سینه اش را تنگ تر می کند، سخن بگوید.

ادامه مطلب ...

انحلال قریب الوقوع حزب اعتماد ملی

کروبی عملا نزدیکان و یاران خود را کنار زد و چهره هایی را که پیشتر شاید حتی منتقدشان بود به مشاورت پذیرفت. گلایه ها و اعتراض های اعضای حزب اعتماد ملی از همین جا آغاز شد...در عین حال ادعاهای او بعد از انتخابات در خصوص تجاوزها و شکنجه ها و روند افراط گرایانه اش آن گونه بود که مدافعی برایش باقی نگذاشت.

ادامه مطلب ...

"سِزامی"؛سرنخ‌جدید از دست‌داشتن موساد در ترور علی‌محمدی

حضور دکتر مسعود علی‌محمدی از سال 2008 به‌عنوان نماینده ایران در پروژه مهم سزامی که نمایندگان رژیم صهیونیستی نیز در این پروژه مشارکت دارند، احتمال شناسایی این دانشمند برجسته توسط سرویس‌های موساد و طراحی برای ترور او را برای دستگاه‌های امنیتی مورد توجه قرار داده است.

ادامه مطلب ...

واکنش مسئولین قبلی و فعلی استان فارس به دروغ‌هایی که اطاعت گفت

آقای اطاعت که این همه دم از دموکراسی می‌زند، لازم است یادآور شوم که بعد از زلزله سال 82 در این شهرستان که من رئیس شورای شهر زرین دشت بودم و برای تهیه مایحتاج مردم به فرمانداری رفتم که آقای اطاعت هم حضور داشت و اظهار کرد که دموکراسی چرت است و چون شما با دولت نیستید، ما هیچ کمکی نمی‌کنیم.
ادامه مطلب ...

تشییع شهیدعلی‌محمدی در میان فریاد مرگ‌برامریکا

در شرایطی که رسانه های برون مرزی در ثبت نام دکتر علی محمدی در فهرست شهدای جنبش سبز(!) ناکام مانده اند، صبح امروز پیکر این شهید دانشگاه با حضور دانشجویان مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

ادامه مطلب ...

مناظره صریح و رو در روی دو روزنامه نگار در برنامه رو به فردا

شریعتمداری: آشوب ها مطابق فرمول شناخته شده بیگانگان بود.
کواکبیان: نمی شود همه وابسته به سیا و موساد باشند.

ادامه مطلب ...

متهم اصلی ترور شهید علی‌محمدی کیست؟

خبر شهادت دانشمند هسته‌ای کشور، استاد متعهد وانقلابی دانشگاه تهران، دکتر مسعودعلی محمدی، لحظاتی پس از انتشار در فضای رسانه ای، موضوع داغ خبری کشورشد و جایگاه خبر اول را در اغلب خبرگزاری‌ها و سایت‌های به روز خبری به خود اختصاص داد.

ادامه مطلب ...

واگویه هایی از زندگی ساده و بی آلایش رهبر انقلاب

 زندگی ساده و بی آلایش رهبر انقلاب از آغاز تا اکنون یادآور عکس و تصویرهایی است که از منزل بی تکلف امام منتشر شده و خاطراتی که از ایشان هنوز در میان حرف و حدیث های روزمره انقلابیون موج می زند. و اکنون اگر چه رهبر انقلاب نیز بر همان مشی هستند؛ اما پرهیز ایشان از انتشار چنین خاطراتی شاید بسیاری از ناگفته ها را ناگفته باقی گذاشته است.

ادامه مطلب ...

مسعود رجوی به کما رفت

این خبرنگار کانادایی گفته است که رجوی مصرانه تقاضای دیدار با اوباما رئیس جمهور آمریکا را داشته که با آن موافقت نشده است.

ادامه مطلب ...

صحنه‌گردانی منکران وحی، امام‌زمان (عج)و عصمت‌ائمه(ع) در جنبش ضد دین

بیانیه این پنج نفر اگرچه حاوی نکته جدیدی نبود اما طیف نگارندگان آن نشان می‌دهد یک سنت الهی در حال تکرار است: "ثم کان عاقبه الذین اساؤا السوی ان کذبوا بایات الله و کانوا بها یستهزؤن"، "پس آنها که بد کردند (و در ارتکاب گناه اصرار ورزیدند) دچار عاقبتی بدتر شدند (و آن اینکه) آیات خدا را تکذیب کرده و آنها را به استهزاء گرفتند."

ادامه مطلب ...

مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از مردم قم

همه باید از حرکت خودسرانه پرهیز کنند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور عظیم و تعیین کننده ملت مؤمن، بابصیرت و با غیرت ایران را در راهپیمایی سراسری نهم دی ماه امسال، تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب خواندند.

ادامه مطلب ...