اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی کشوری متکی بر دل‌های مردم است

حضرت آیت الله خامنه‌ای، جمهوری اسلامی را کشوری متکی بر دل‌های مردم خواندند و افزودند: بر اساس قوانین تخلف ناپذیز طبیعت، هنگامی که صدایی واحد و مقتدرانه از حنجره یک ملت، بیان می‌شود، این امواج در تاریخ و هستی ماندگار خواهد شد.
ادامه مطلب ...

اهانت به عزاداران امام رضا (ع) توسط عروس کروبی و خانواده اش

تعدادی از خانم هایی که در جلسه روضه ای که در منزل پسر کروبی برقرار بود، به دلیل سؤال از مادر عروس کروبی، مورد ضرب و جرح و اهانت خانم صاحب خانه و خانواده اش قرار گرفتند.

ادامه مطلب ...

دفاع مطهری از مظلومیت هاشمی و حمله مجدد به رئیس جمهور

این نماینده مجلس در ادامه دفاع از هاشمی در بحران اخیر را، دفاع از مظلوم دانست و تصریح کرد :دفاعیاتم ، دفاع از کسی است که خانواده‌اش توسط رئیس جمهور کشور در حضور بیش از پنجاه میلیون بیننده تلویزیون به ...
ادامه مطلب ...

رادیوزمانه: بی دلیل نمی گویند ما پرتیم!

رادیوزمانه همچنین افزود: «با ابراز چنین افاضاتی شاید بی‌دلیل نباشد که اهالی داخل کشور همواره ما را به "پرت بودن" محکوم می‌کنند.»
ادامه مطلب ...

پاسخ های قاطع جواد لاریجانی به کریستین امانپور

محمدجواد لاریجانی که روز چهارشنبه از ژنو در برنامه گفتگوی ویژه کریسیتن امانپور حضور یافته بود، به سوالات و شیطنت های مصاحبه گر سی.ان.ان که شعار برنامه خود را "قدرت مصاحبه" اعلام کرده، پاسخ داد. پاسخ های محمدجواد لاریجانی به سوالات و شیطنت های کریستین امانپور، به نمایش غلبه منطق ایرانی در مقابل اتهامات غرب تبدیل شد.
ادامه مطلب ...

حضور خیره کننده مردم در راهپیمایی 22 بهمن معجزه عظیم الهی بود

راز این ماندگاری، حقانیت انقلاب اسلامی است و به همین دلیل است که جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن امسال و در سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به مراتب از سالهای قبل بیشتر، پررنگ تر و قوی تر بود.
ادامه مطلب ...

رنجنامه تکان دهنده یکی از همسران مهاجرانی

 ماجرای ازدواج مجدد با یکی از کارمندان مرکز گفتگوی تمدن‌ها و انکار آن


به وی گفتم آقای مهاجرانی من یک زن شوهردار هستم. ثانیاً شما مرد متأهلی هستید و با وجود موقعیت خاص اجتماعی که دارید، اصلاً فکر نمی‌کردم چنین افکار و تصوراتی در ذهن شما که فردی با مسؤولیت اجتماعی و سیاسی بالا هستید، باشد.

ادامه مطلب ...

فحاشی بین ضد انقلابی‌های فراری بالا گرفت

عطاالله مهاجرانی در واکنش به اعتراضات و فحاشی‌های اعضای فرقه سبز علیه خود، این افراد را "عصبی " و "احساسی " خواند و آن‌ها را "همچون کف بر سطح آب " توصیف کرد.

ادامه مطلب ...

کروبی بالاخره سند رو کرد!

به دنبال شکست سنگین برنامه مهدی کروبی برای ایجاد اغتشاش در راهپیمایی 22 بهمن (موسوم به پروژه اسب تروا) پسر وی با ادعای تهدید خود به تجاوز جنسی در مسجد(!) سوژه جدیدی برای برون رفت سایت های مخالف نظام از سوزش بعد از حماسه 22 بهمن به دست داده است.

ادامه مطلب ...

الهام: "امام(ره) هم به موسوی باج نداد"

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: زمانی که آقای موسوی استعفای خود را مطرح کرد و مطالبات خود را گفت، امام شدیدا وی را توبیخ کرد و به آقای موسوی باج نداد.

ادامه مطلب ...

تغییر نام ایستگاه‌های مترو امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) به کاله

مترو تهران در اقدامی نابخردانه و تبلیغی، در بالای تابلوهای راهنمای داخل واگن قطارهای خود، نام "کاله" را بر بالای نام امام حسین (ع)، امام راحل و شهید نواب صفوی، قرار داده است.

ادامه مطلب ...

خاطره‌ای از تشرف مقام معظم رهبری به حرم امام رضا (ع)

حجت‌الاسلام حقانی نقل می‌کند: هنگام غبارروبی مرقد مطهر حضرت امام رضا (ع) خدام حرم دستمال‌های سفید آغشته به گلاب ناب را برای غبارروبی به افراد می‌دهند. مقام معظم رهبری پس از مقداری غبار‌روبی، دستمال را به سر و صورت خود می‌کشند.

ادامه مطلب ...

مرگ سبز

یکی از جوانانی که در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور داشت، پلاکاردی را با عنوان "مرگ نفاق سبز" حمل می کرد.

ادامه مطلب ...

جرس هم هک شد

در تصویر گذاشته شده توسط فرزندان ایران زمین در این سایت آمده است: "بیشتر از این مهره افرادی که خود در آمریکا در امن و امان به سر می برند و از شما بعنوان مهره استفاده می کنند نباشید."
ادامه مطلب ...

موسوی با چادر گل گلی، گریخت

پس از 3 ساعت نگهداری میرحسین در منزل و با توجه به تجمع مردم و احتمال هرگونه اتفاق برای موسوی، تیم حفاظت وی پس از مشورت با یکی از فرماندهان بسیج تصمیم می گیرند تا به صورت ...
ادامه مطلب ...