اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

اعترافات صفایی فراهانی در دادگاه

دولت برای پیروزی نیازی به تقلب نداشت
در هیچ راهپیمایی شرکت نکردم چون آنها را اصلاً قبول نداشتم

بازتاب گسترده سخنان صریح احمدی‌نژاد در رسانه‌های انگلیسی

سخنرانی رئیس جمهوری ایران در کنفرانس بازنگری معاهده منع گسترش تسلیحات هسته‌ای در مقر سازمان ملل، در صدر رسانه‌های مهم خبری و تحلیلی جهان قرار گرفت.
ادامه مطلب ...

افشای خیانت اوباما به همسرش + تصویر

«تاب لوید» در این باره نوشت: «باراک اوباما» حدود دو سال پیش، یعنی زمانی که عضو مجلس سنای آمریکا بود، به همسرش خیانت کرد و با خانم «ویرا پیکر» که از اعضای ستاد انتخاباتیش بوده و در جمع آوری کمک مالی برای تبلیغات انتخاباتی «اوباما» تلاش بسیار زیادی کرد، در یکی از هتل‌های شهر واشنگتن هم بستر شد.
ادامه مطلب ...

اعترافات عبدالله رمضان زاده در دادگاه

تقلبی در کار نبوده است ؛ من از همان ابتدا با  تجمعات مخالف بودم 
 
 

دخترکی که همچنان می‌تازد

مطالب روزنامه "زن " تنها نقطه سیاه کارنامه "خانم آقازاده " نیست و توهین‌های مکرر وی به احکام قطعی اسلام به خصوص احکام مرتبط با بانوان، همواره باعث تکدر خاطر دلسوزان اسلام و انقلاب بوده است...
ادامه مطلب ...

ماجرای بنز و ژیان

شخصی یک بنز و یک ژیان خریده بود. به او گفتند؛ وقتی بنز داری دیگه ژیان به چه دردت می خوره؟ و یارو در پاسخ گفت؛ ....


ادامه مطلب ...

نظر موسوی در مورد شانسی بودن تجمعات سبز

میرحسین که معمولاً از رویای 25 خرداد در بیانیه‌های خود اسم می‌برد  حال که دیگر خبری از این تجمعات نیست، توجیه جالبی می‌‌آورد و می‌گوید:« میزان حضور مردم در تجمعات خیابان معیار درستی برای سنجیدن جایگاه جنبش سبز نیست» و در ادامه این عدم حضور را از ناآگاهی (!) مردم از حقوقشان می‌داند.
 


ادامه مطلب ...

پرونده استات‏اویل به جریان افتاد

درطی سال ۲۰۰۱ درحالی که ارزیابی های مذکور (در خصوص 6 یا 7 پروژه پیشنهادی) در حال انجام بودند، شرکت استات اویل ایران با فردی که از او تحت عنوان "جونیور" یاد می شد. تماس برقرار نمود. اولین جلسه در دفتر استات اویل در " برگن" برگزار گردید.
 


ادامه مطلب ...

در دیدار موسوی و کروبی چه گذشت؟

کروبی و موسوی با انتقاد از عملکرد خاتمی در قبال جنبش سبز برای ایجاد التهابات سیاسی به وحدت رسیدند! موسوی که پس از گذشت35 روز از عید نوروز روز دوشنبه به دیدار نوروزی کروبی رفته بود برای سالگرد بیان دروغ بزرگ خود به مشورت و رایزنی با کروبی پرداخت.
 


ادامه مطلب ...

جزئیات مهمی از احضار مهدی‏هاشمی به دادگاه

در ایام پایانی سال بود که گزارشی به قوه قضائیه رسید و از سفر قریب الوقوع مهدی هاشمی در تعطیلات نوروزی به ایران حکایت داشت. به دنبال این گزارش مأمورینی در فرودگاه تهران و کیش مستقر شدند و رسماً و کتباً به آنها اعلام شد که در صورتی که مهدی به ایران وارد شود، باید به دادسرای تهران معرفی شود...

 


ادامه مطلب ...