اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

تا کور شود هر آنکه نتواند دید...

 وحشت غرب از مقبولیت رهبری در بین علما و مراجع

وحشت غربی ها و عناصر آنها از میزان مجبوبیت مقام معظم رهبری موجب گردیده تا به سیاه نمایی در خصوص رابطه رهبر انقلاب و علما بنمایند غافل از این که قریب به اتفاق علما و مراجع در مناسبت های مختلف که در میان مردم حضور پیدا کرده اند همگان را به پیروی از ایشان دعوت نموده اند.

ادامه مطلب ...

احمدی نژاد در صدر اخبار لبنان + روایت تصویر

پس از نصب گسترده تصاویر رئیس جمهوری محبوب ایران در سطح شهر های این کشور، پایگاه اینترنتی بنت جبیل لبنان، طرح گرافیکی هدر (پیشانی) خود را به افتخار سفر قریب الوقوع محمود احمدی نژاد به لبنان تغییر داد.
ادامه مطلب ...

ورطه سخت

بسیاری از تحلیل گران خبره بر این باورند فتنه 88 تمام شده و ما فضای پسا فتنه را می گذرانیم. شاید بی راه نباشد اگر بگوییم فتنه 88 قسمتی از یک خط سیر تاریخی بود که در برهه هایی از زمان ، همچون سال 88 به نقطه تقابل و درگیری آشکار تبدیل می شود.

 این مهم نیست که فتنه 88 تمام شد یا نه، سوال مهم ، اساسی و کلیدی این است که آیا باز هم درگیری در این سطح خواهیم داشت ؟

ادامه مطلب ...

استقبال جهان اسلام از فتوای رهبر معظم انقلاب

توهین به عایشه و نمادهای برادران اهل سنت حرام است 

اهانت به نمادهای برادران اهل سنت از جمله اتهام زنی به همسر پیامبر اسلام [عایشه] حرام است. این موضوع شامل زنان همه پیامبران و به ویژه سید الانبیاء پیامبر اعظم -حضرت محمد(ص) -می شود. 

ادامه مطلب ...

آشنائی با فرزندان رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب اکنون دارای ۶ فرزند هستند. 2دختر دارند و 4پسر؛ نام فرزندان پسرشان سید مصطفی، سیدمجتبی، سیدمسعود و سیدمیثم است. دو تن از فرزندان پسر ایشان چند سال در جبهه‌های جنگ ایران و عراق حضور داشتند.
ادامه مطلب ...

گفتاری از آیت الله فاطمی نیا؛

 4 گناه نحس که خداوند سخت می بخشد
اغلب جهنمی ها، جهنمی زبان هستند. فکر نکنید همه شراب می خورند و از دیوار مردم بالا می روند. یک مشت مومن مقدس را می آورند جهنم. ای آقا تو که همیشه هیئت بودی! مسجد بودی! بله. توی صفوف جماعت می نشینند آبرو می برند.
ادامه مطلب ...

تصویر لحظه احتضار با استفاده از آیات و روایات

عمویم دوباره صورتش را به من نزدیک کرد و شهادتین را به من تلقین نمود. همین که خواستم زبانم را تکان دهم دوباره شیاطین به تلاش افتادند اما این بار از راه تهدید وارد شدند. لحظه عجیبی بود، از یک طرف آن شخص سفید پوش با کارهای عجیبش و از طرف دیگر اصرار عمویم بر گفتن شهادتین و از سوی دیگر ارواح خبیثه که سعی در ربودن ایمان، در اخرین لحظات زندگیم داشتند.
ادامه مطلب ...

واکنش زیبا کلام و دیگر سبزها به حضور رئیس جمهور در آمریکا

درحالیکه رسانه های غربی و مسئولین سیاسی اروپائی و آمریکائی به صراحت به توانمندی احمدی نژاد در به محاکمه کشاندن آمریکا اذعان و اعتراف کردند، تعدادی از سبزهای وطنی-آمریکائی سخنان رئیس جمهور ایران را زیاده گوئی دانستند.
ادامه مطلب ...

نقش مصطفی ملکیان در تربیت طلاب سبز

مصطفی ملکیان که از وی به عنوان آلترناتیو عبدالکریم سروش نام برده برده می شود برنامه های وسیعی را برای تغییرات ایدئولوژیک میان طلاب تدارک دیده است.
ادامه مطلب ...

آیا این خیابان در ایران است؟+عکس

در نظر اول شاید به نظر بیاید که این عکسی از یک خیابان در ایران است اما به هیچ وجه این طور نیست. . .
ادامه مطلب ...

سخنرانی توحیدی و انقلابی فرزند ملت

هیئت امریکایی پس از افشاگری احمدی‌نژاد در مورد 11 سپتامبر نشست را ترک کرد
قرآن را سوزاندند که همه این حقایق و معارف را بسوزانند. اما حقیقت سوختنی نیست، قرآن جاودانه است چون خدا و حقیقت جاودانه‌اند. این اقدام و هر اقدامی که موجب تعمیق شکاف‌ها و فاصله‌ها بین ملت‌ها شود شیطانی است. باید با هوشمندی از غلتیدن در دام شیطان احتراز کرد.
ادامه مطلب ...

آیت الله مصباح یزدی:

 چگونه بخاطر اهانت به کاغذ و خط قرآن عزا گرفتیم، اما در مقابل اهانت به احکام قرآن سکوت می‌کنیم 
نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری با هشدارهای عمیق نسبت به کج‌روی‌های فرهنگی در کشور، گفت: چگونه است به خاطر اهانت به کاغذ و خط قرآن عزا گرفتیم، اما در مقابل اهانت به محتوا و احکام قرآن سکوت می‌کنیم و ما خودمان می‌گوییم هر آیه قرآن می‌تواند محتوای دوگانه‌ای داشته باشد.
ادامه مطلب ...