اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

ماجرای خواستگاری چوپان دروغگو

گفت: اداره مهاجرت می گوید، بسیاری از فراری ها، درباره خودشان اطلاعات غلط می دهند، و آن چیزی نیستند که معرفی می کنند.
گفتم: چوپان دروغگو رفته بود خواستگاری، ازش پرسیدند شغلت چیه؟ گفت؛ متخصص کامپیوترم.پرسیدند، نرم افزار یا سخت افزار؟ گفت؛ پشم افزار!
ادامه مطلب ...

فارسی وان را هک کردند + عکس

سایت اینترنتی تلویزیون ماهواره‌ای فارسی زیان فارسی‌وان توسط ارتش سایبری ایران هک شد.

ادامه مطلب ...

هدیه امام حسین(ع) به امیر کبیر

از عطش حسین حیا کردم.گفتم' میرزا تقی خان! 2 تا رگ بریدند این همه تشنگی! پس چه کشید پسر فاطمه؟ او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود!
ادامه مطلب ...

رخ‌نمایی از بازیگر حضرت اباالفضل(ع) در مختارنامه + عکس

برای نخستین بار چهره حضرت اباالفضل العباس علیه السلام در یک فیلم به نمایش در می آید. بازیگر این نقش مهم کاوه فتوحی است که در قسمت های آینده مجموعه تلویزیونی مختارنامه ساخته داود میر باقری در نقش حضرت عباس (ع) در صحرای کربلا نقش آفرینی خواهد کرد.
ادامه مطلب ...

بازتاب موسم حج

شیخ بی سواد: کلا به شما که عرض می کنم؛ من دیگر با اصحاب 14 مصاحبه نمی کنم!

ممد تمدن: حجاج باید به جای سنگ زدن به شیطان، با وی گفت و گو کنند؛ بلکه بدون دعوا، اختلافات حل شد!

ادامه مطلب ...

فروش شکلات های مستهجن + عکس

اخیراً شکلات هائی در حجم وسیع در این مناطق توزیع شده و در مغازه ها به فروش می رسد که دارای عکس های مستهجن است.توزیع این کالاها در شرایطی است که ناجا و ...
ادامه مطلب ...

گزارش تصویری از حقوق بشر صهیونیستی

حقوق بشرصهیونیستی همان چیزی است که خاخام های اسرائیلی آموزش داده اند تا بشر را نابود کنند و مدعیان جهان، خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند که در سایه سکوت مجامع و کشورها به جنایات خود ادامه می دهند. أین منتقم ...
ادامه مطلب ...

گوشه‌ای از فساد اشرف پهلوی + تصاویر

انواع قمار در دربار پهلوی به شکل یک تفریح روزمره درآمده بود. اما در دربار هیچ کس در قماربازی به پای اشرف نمی‌رسید. «از مشکلات اخلاقی اشرف قماربازی مفرط او بود... اشرف بیشتر شبهای تابستان در رستوران دربند، بساط قمار راه می‌انداخت و زمستانها هم این بساط در کاخ اختصاصی به راه بود.» اشرف چنان در قماربازی خود را صاحب انحصار می‌دید که به گزارش ساواک «جلسات قمار دربار شاهنشاهی که قبلاً در کاخ اختصاصی برقرار می‌شد به کاخ والاحضرت اشرف پهلوی منتقل گردیده و...
ادامه مطلب ...

درحاشیه حمایت اخیر رهبر انقلاب از دولت و انتقاد از مکتب ایرانی

اصولگرایان یادشان نرفته و نباید فراموش کنند که دولت خاتمی با توجیهات ناشیانه به دنبال مقروض کردن ملت ایران به شبکه اقتصادی صهیونیستی تحت لوای بانک جهانی یا صندوق بین المللی پول بود.اصولگرایان یادشان نرفته و نباید فراموش کنند که عناصری نه چندان کم نفوذ در دولت به اصطلاح اصلاحات، به دنبال به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از طریق طرح نظریه دو دولت در فلسطین بودند تا آرمان اسلامی و انقلابی امام راحل (ره) را ذبح کنند.
ادامه مطلب ...

جولان لیدرهای اغتشاشگر در مراکز علمی و دانشگاهی قم

با گذشت بیش از یک سال از وقایع سال گذشته، این طیف از روحانیون منحرف بدون هیچ گونه مشکل و تجدید نظری در عقاید فکری یشان به مراکز فعالیت های خود برگشته اند و در مراکز دانشگاهی و علمی قم به فعالیت در راستای تضعیف نظام و رسیدن به اهداف قبلی خود می پردازند.
ادامه مطلب ...

پاسخ حجت الاسلام پناهیان به یک شبهه درباره استقبال از رهبری

پس از طرح شبهه برخی رسانه ها که با اشاره به نهی امام علی(ع) از پیاده دویدن مردم انبار در کنار مرکب ایشان بیان شده بود، حجت الاسلام علیرضا پناهیان به این شبهه پاسخ داد.
ادامه مطلب ...

تشرف آیت الله خامنه ای محضر مبارک حضرت مهدی(عج)

مطلبی را به شما عرض میکنم شاید نشنیده باشید .جناب آقای صدیقی شب فاطمیه روی منبر در بیت ایشان ( بیت رهبری ) که آقای رییس جمهور نشسته بود،آقای هاشمی بود ، سران مملکتی بودند ، قوه قضاییه ، همه بودند.آقای صدیقی روی منبر این مطلب را گفت و آن را نتوانست تمام کند .همین که خواست تمام کند فریاد گریه جمعیت و حضار بلند شد .دیدند این جمعیت بسوی آقا دارند حمله میکنند که به عنوان تبرک به ایشان دست بزنند .آقا را بردند و دیگر نتوانستند جمعیت را اداره کنند .

ادامه مطلب ...

آخه چی رو داری نگاه می کنی؟

به این می گویند دوربین. بچه بازی نیست. من که می دونم دکمه را اشتباه زدی. حکماً حروف انگلیسی منوی دوربین را خیال کردی عکس است.

ادامه مطلب ...

حجره رهبر معظم انقلاب در قم

این حجره در مدرسه مبارکه حجتیه واقع شده ولی تا کنون مطرح نشده و باید ترتیبی اتخاذ گردد تا مانند حجره حضرت امام(ره) در مدرسه فیضیه در معرض دید عموم قرار گیرد.

ادامه مطلب ...