اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

کشف حجاب در قلب برفی ایران! + عکس

اینجا ایران است، غرب نیست، تعجب نکنید این همان دغدغه ایست که بارها از راه های گوناگون به مسئولین ورزشی کشور تذکر داده شده است .

ادامه مطلب ...

تحقیر دیپلماتیک جناب استاندار در کردستان عراق + عکس

استاندار کرمانشاه که در ماه های اخیر با فعالیتهای غیر متعارف خود زمینه اعتراضات گسترده متدینین و دلسوزان اسلام و انقلاب را در استان کرمانشاه فراهم آورده است در سفری بازرگانی به منطقه کردستان عراق بدون توجه به عرف دیپلماتیک زمینه یک تحقیر سیاسی را برای کشور عزتمند ایران فراهم نمود .
ادامه مطلب ...

باز هم یک تئاتر منحرف جنسی در تهران + تصاویر

عادی‌سازی شرب خمر و حالات مستی پس از آن به صورت تلویحی با پوشش خوردن آب پرتقال و نیز برقراری رابطه نامشروع به صورت علنی و آشکار از دیگر نکاتی است که در این نمایش مبتذل دیده می‌شود و گفته قاضی این نمایش مبنی بر اینکه «من دوست دارم همیشه نفر سوم باشم» موید اباحه گری جنسی در این به اصطلاح نمایشنامه است. 

ادامه مطلب ...

اختلاف شدید میان سران داخلی‌فتنه؛در جلسه موسوی و خاتمی چه گذشت؟

جلسه سه روز قبل موسوی و خاتمی، منجر به افزایش اختلاف میان سران داخلی فتنه شده، به‌طوری که خاتمی در پایان جلسه تأکید کرده است که اشتباه اصلی و اساسی ورود موسوی به انتخابات بود که اکنون شرایط را به‌نحوی رقم زده که جریان اصلاحات در آستانه حذف کامل قرار دارد.
ادامه مطلب ...

بزرگان جمهوری اسلامی و برخی فرزندان ناخلف

شاید برای جوانان نسل سومی باورش سخت باشد که مردانی در جمهوری اسلامی بوده و هستند که در راه اعتلای انقلاب و آرمان هایش پای حکم اعدام «فرزندان ناخلف» خود را هم امضاء می کنند.
ادامه مطلب ...

جدیدترین دل‎نوشت حسین قدیانی برای 9 دی

9 دی، 9 دی، 9 دی و ما ادریک ما9 دی؟ تو چه می‌دانی که 9 دی چیست؟‌شأن 9 دی از صفحات تقویم بالاتر است. 9 دی ترجمه عاشوراست به زبان انقلاب اسلامی. 9 دی تجربه عاشوراست به زبان بسیجیان خامنه‌ای که می‌توان تا کربلا رفت اما با حسین بازگشت و زینب به اسیری نرود.
ادامه مطلب ...

مروری بر مواضع هاشمی در سال 88

آقای اکبر هاشمی رفسنجانی که در انتخابات نهم ریاست جمهوری رقیب دکتر احمدی‌نژاد بود، از نگاه بسیاری، طراح پشت پرده انتخابات دهم ریاست جمهوری بود اما آنچه در مناظره‌ها اتفاق افتاد سبب شد هاشمی رفسنجانی به روی صحنه بیاید.

ادامه مطلب ...

نمایی از سکانس جنجالی سریال مختارنامه (عکس)

عکسهایی از سکانس نبرد کربلا در مختارنامه توسط عوامل این سریال رونمایی شد.
ادامه مطلب ...