اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

عده‌ای برهم زدن آرامش انتخابات را هدف قرار داده‌اند

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اهمیت روشنگری در برابر تحرکات عوامل دشمن گفت: هدف‌ آنان فرستادن چند نماینده به مجلس نیست بلکه ‌همانند القاعده می‌خواهند آرامش انتخابات را به هم بزنند و سخت ایستاده‌اند که برای مردم مشکل‌آفرینی کنند.آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان پیش از ظهر روز سه‌شنبه در مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی سخنانی گفت: تهران مثل یک کشور کوچک و دارای جمعیت زیاد و موقعیت مهمی است؛ شورای هماهنگی مشکلاتی داشت که دفتر تهران این شورا تفکیک نشده بود ولی در حال حاضر دفتر تهران تفکیک شده است.


تجلیل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

وی در این زمینه افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورایی آبرومند است که با رعایت قانون، شرع مقدس و موازین انقلابی از بحران‌ها عبور کرده است.
دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: بعضا در طول سال‌های اخیر اتفاقاتی افتاده که همه جا را تحت تاثیر قرار داد. اما شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی خط مستقیم را انتخاب و بر اساس آن حرکت کرده و توانست راه امام و رهبری و انقلاب اسلامی را ادامه داده و مسئولیت بزرگی که بر عهده دارد را به سرانجام برساند.

اهداف فتنه 88 و معجزه 9 دی

آیت‌الله جنتی اضافه کرد: عده‌ای در داخل و خارج دشمن نظام و اسلام هستند، در فتنه اخیر هم برخی ادعای تقلب داشتند و خواستار برگزاری مجدد انتخابات بودند ولی بعد از اینکه اغتشاشات شروع شده و آنها مطالب درونی خود را بیان کردند معلوم شد که مسئله چیز دیگری است و در واقع این عده با ولایت فقیه، امام راحل و سیاست های کلی نظام بر حمایت از مظلومان به خصوص فلسطین مظلوم، مشکل دارند.

وی افزود: فتنه 88 با آن شکل در هر کشور دیگری رخ می‌داد، دگرگونی به وجود آورده و نظام فعلی آن کشور از بین رفته و نظام دیگری روی کار می‌آمد اما اینکه چرا در ایران این چنین نشد، دلیلش این است که مردم با اخلاص وارد صحنه شده و در 9 دی آن اعجاز الهی را آفریدند.



وی خاطرنشان کرد: در جریان برگزاری راهپیمایی 9دی نیز در یک فراخوانی سریع، مردم به صحنه آمدند و با حضور بی‌سابقه کار فتنه را تمام کردند.
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاری نکرده که امنیت خدشه‌دار شده و یا دشمن‌تراشی شود، اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جذب دوستان هم فعال بود و حتی در زمانی که خیلی‌ها تلاش می‌کنند که با حسن نیت و یا سوءنیت بودجه جذب کنند، این شورا با حداقل بودجه کارها را انجام داده است.

بیداری اسلامی بازتاب انقلاب اسلامی است

آیت‌الله جنتی همچنین با اشاره به بیداری اسلامی واقع شده در خاورمیانه و شمال ‌آفریقا گفت: بیداری اسلامی منطقه از بازتاب‌های انقلاب اسلامی ایران است و این نشان داد که می‌توان با قدرت‌ها درافتاد و در واقع انقلاب اسلامی طلسم مواجهه با قدرت‌های ظالم را شکست و امروز مردم آمریکا و اروپا هم به این نتیجه رسیدند که نباید قشر 99 درصدی جامعه تسلیم یک درصد شود.
وی در ادامه افزود: دشمنان خیال می‌کنند می‌توانند نظام اسلامی را سر جای خود بنشانند اما آنها نمی‌فهمند که نمی‌توانند این کار را انجام دهند چرا که اگر می‌توانستند در 30 سال اخیر این کار را عملی می‌کردند و در واقع امروز دشمنان در سراشیبی سقوط قرار داشته و نظام اسلامی در حال صعود است.

حضور در انتخابات مسئولیت شرعی و ملی است

دبیر شورای نگهبان با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات مجلس نهم تاکید کرد: حضور در انتخابات مسئولیت شرعی و ملی است و هیچ کس از آن استثنا نیست؛ همه باید رعایت کنند تا امنیت به هم نخورد البته هر کس که سنگ‌اندازی کند گناه بزرگی کرده است ولی در کل هیچ کس حق تخلف از قانون را ندارد.

مشکل آفرینی همانند القاعده

آیت‌الله جنتی ادامه داد: روشنگری از جمله کارهای است که همه به خصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه‌ انجام آن را بر عهده دارد چرا که عده‌ای سخت ایستاده‌اند که برای مردم مشکل‌آفرینی کنند،‌همانند القاعده که کارش فقط آدم کشی است عده‌ای کارشان فقط مشکل‌‌آفرینی است.
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: عده‌ای هدف‌شان فرستادن چند نماینده به مجلس نیست بلکه می‌خواهند آرامش را به هم بزنند لذا نباید فریب آنها را خورد چرا که آنچه که آنها می‌گویند با آنچه که در دل دارند متفاوت است.
دبیر شورای نگهبان در ادامه تاکید کرد:‌ عده‌ای از خارج به آنها حرف‌هایی می‌زنند که این همان براندازی است و برخی در داخل فکر می‌کند می‌توانند کاری انجام دهند البته عده‌ای هم برنامه‌های خاص خود را دارند و از بیرون کشور الهام‌گیری می‌کنند.
آیت الله جنتی در پایان گفت: خواست ما شرکت حداکثری، حاکمیت قانون در همه مسائل و امنیت و آرامش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد