اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

علامه مصباح پس از دیدار با دکتر جلیلی

دکتر سعید جلیلی در دیدار با علامه مصباح رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: ‌بعد از آقای باقری لنکرانی همه دوستان ما تشخیص دادند که اصلح آقای جلیلی است و امیدواریم که احیای ارزش‌های اسلامی به دست ایشان اتفاق بیفتد و ایشان بهترین یاور رهبری باشند.

- معیار دوستان ما احیای گفتمان انقلاب اسلامی بوده است

- امیداورم احیای ارزش‌های اسلامی به دست آقای جلیلی ‌اتفاق بیفتد‌‌


دکتر جلیلی در سفر یک روزه خود به شهر مقدس قم، با حضور در موسسه آموزشی، پ‍‍ژوهشی امام خمینی(ره) با علامه مصباح یزدی دیدار کرد.  این دیدار که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید به صورت خصوصی و در دفتر شخصی علامه مصباح یزدی برگزار شد. پیش از این دیدار، علامه مصباح یزدی اعلام کردند: این که گفتند ما به شما وقت ندادیم، شیطنت رسانه ها بود و چنین چیزی نبوده است.

علامه مصباح پس از دیدار با دکتر جلیلی
پس از برگزاری این دیدار نیز نماز جماعت به امامت علامه مصباح یزدی در محل دفتر ایشان برگزار شد. آیت‌الله محمد‌تقی مصباح‌یزدی بعد از دیدار با سعید جلیلی اظهار کرد: خدای متعال را شکر می‌کنیم که توفیقی عنایت فرموده که در سایه نظامی زندگی کنیم که با رهبری‌های امام خمینی(ره) و جانشین ایشان مقام معظم رهبری به مسیر خود ادامه می‌دهد.
 
ایشان با بیان اینکه گفتمان عمومی جامعه گفتمان انقلاب و احیای ارزش‌های اسلامی است بیان کرد: کسانی که شایسته تصدی پست‌های مهم کشور هستند زیاد بوده و هرکدام ویژگی‌هایی قابل تحسین دارند ولی وظیفه داریم که از میان آنها اصلح را بشناسیم.
 
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ادامه داد: در این راستا دوستان ما تلاش‌هایی کردند و بیشتر توجه ایشان به احیای ارزش‌های اسلامی بوده است، البته ممکن است افراد دیگر دارای معیارهای دیگر باشند ولی توجه دوستان ما بیشتر به مسئله احیای گفتمان انقلاب اسلامی معطوف بوده است.
ایشان بیان کرد: بعد از آقای باقری لنکرانی همه دوستان ما تشخیص دادند که اصلح آقای جلیلی است و امیدواریم که احیای ارزش‌های اسلامی به دست ایشان اتفاق بیفتد و ایشان بهترین یاور رهبری باشند.
 
آیت‌الله مصباح‌یزدی خاطرنشان کرد: ما در شعاع وجودی خود به نظام خدمت کرده و در این راستا به دولت گفتمان انقلاب اسلامی خدمت می‌کنیم، دولتی که در راس آن فردی باشد که دغدغه اسلام و گفتمان انقلاب را داشته باشد.
 
ایشان در پایان اظهار کرد: از افرادی مثل آقای جلیلی قدردانی و استفاده کرده و امیدواریم قدم‌های استواری در راه پیشرفت نظام بردارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد