اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

تهرانی‎ها فردا در جشن میلاد سالارشهیدان کار را تمام می‎کنند

استقبال تهران از دکتر جلیلی فردا در ورزشگاه حیدرنیا تهرانی‌ها روز چهارشنبه در جشن بزرگ ولادت سید و سالار شهیدان علیه‌السلام و با شعار "تا فتح بدر و خیبر / یک یا حسین دیگر" بزرگترین اجتماع مردمی حمایت از دکتر سعید جلیلی تنها کاندیدای گفتمان امام و انقلاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری را خلق کرده و کار را تمام می‌کنند.  چهارشنبه 22 خرداد ماه؛ هم زمان با سوم شعبان روز ولات امام حسین علیه السلام، ساعت 17:30 ورزشگاه شهید حیدرنیای تهران میعادگاه سیل عاشقان حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و مشتاقان مردی است که آمده است برای احیای گفتمان امام و انقلاب و حفظ خط مقاومت و پایبندی بر حقوق مسلم ملت مسلمان ایران.

ورزشگاه حیدرنیای تهران شاهد جشن بزرگی خواهد بود که پرشور بودنش را بیشتر مدیون میهمان اصلی‌‌اش است؛ دکتر سعید جلیلی جانباز سرافراز دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ همان که باور دارد امروز ملت ایران پشت خیمه‌های دشمن ایستاده و این ایستادگی را تنها مرهون استقامت ایران اسلامی می‌داند.

حضور پرشور تهرانی‌های غیور و انقلابی در  این جشن انقلابی تجلیل از نماد مقاومت بیش از آنکه نمایشی برای حمایت جانانه از دکتر سعید جلیلی در انتخابات باشد، دستمریزاد به مردی است که حلاوت استقامت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر زیاده‌خواهی مستکبران را بعد از ذلت سازش به کام‌شان نشاند.

در این همایش که جمع کثیری از چهره‌های انقلابی، مذهبی، فرهنگی و سیاسی حضور پیدا می‌کنند، علاوه بر دکتر سعید جلیلی که سخنران اصلی است، حجت السلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنرانی کرده و مداحان اهل بیت‌علیهم‌السلام مدیحه سرایی می‌کنند.

رونمایی از یک سرود انقلابی، پخش سرودهای انقلابی و  اجرای برنامه تعدادی از خوانندگان انقلابی از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ خواهد بود.

استقبال تهران از دکتر جلیلی در ورزشگاه حیدرنیا

ورزشگاه شهید حیدرنیای تهران واقع در خیابان حافظ بعد از خیابان انقلاب مهیای پذیرایی از عاشقان اهل‌بیت‌علیهم‌السلام خواهد.

ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی از تمام اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا در این جشن بزرگ حاضر شوند.

استقبال تهران از دکتر جلیلی در ورزشگاه حیدرنیا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد