اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

سعید جلیلی به حسن روحانی تبریک گفت

پیام تبریک جلیلی به روحانی سعید جلیلی به حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب یازدهم تبریک گفت.  سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با صدور پیامی به حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور منتخب تبریک گفت.

متن پیام جلیلی به شرح زیر است:

جمهوری اسلامی ایران این میراث بزرگ امام راحل بار دیگر در 24 خرداد 1392 جمهوریت خود را بر مبنای گفتمان اسلام ناب به رخ جهان کشیده و نمایشی پرشکوه از انتخابات ازاد را بر مبنای الگوی مردم سالاری دینی نشان داد.

با سپاس بیکران به درگاه الهی و با قدردانی از ملت بزرگ ایران که با حماسه‌ای دیگر پشتوانه‌ای سترگ را برای اقتدار، سربلندی و پیشرفت نظام خلق کرد و با تشکر و تبریک به رهبر فرزانه انقلاب به خاطر تمهید این حماسه بزرگ، برای رئیس‌جمهور منتخب مردم برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جهت دفاع از آرمان‌ها و حقوق ملت ایران و اعتلاء و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت می‌کنم و به ایشان برای کسب اعتماد ملت ایران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

با تشکر خاضعانه از ابراز لطف همه عزیزان که اهداف و برنامه‌های مرا به اهداف و آرمان‌های انقلاب نزدیک‌تر دانسته و به آن رأی دادند، تقاضا دارم با حفظ حضور هوشمندانه در صحنه انقلاب، رئیس‌جمهور منتخب را در پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم یاری نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد