اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

راهپیمایی سراسری جمعه در حمایت از مقاومت

جوانان داوطلب اعزام به سوریهجمعی از جوانان کشورمان با صدور اطلاعیه‌ای از آمادگی خود برای عزیمت به سوریه و جهاد با صهیونیست‌ها خبر دادند.  جمعی از جوانان که خود را اعضای «ستاد جوانان داوطلب اعزام به سوریه» معرفی کردند، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کردند فردا جمعه در حمایت از جبهه مقاومت در سراسر کشور تظاهرات خواهند کرد.

این جوانان از دولت‌های ایران و عراق گشایش مسیر اعزام به سوریه و از دولت سوریه نیز اجازه حضورشان در بلندی‌های جولان و آزادی سرزمین‌های اشغالی و حمایت موشکی و توپخانه‌ای برای انجام عملیات زمینی را درخواست کرده‌اند.

متن این اطلاعیه که ساعتی پیش منتشر شد و نسخه‌ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، به شرح ذیل است:

«بسم‌الله‌القاصم‌الجبارین»

60 سال است که از اشغال سرزمین‌های مقدس فلسطین می‌گذرد و تمام این مدت رژیم استعمارگر و وحشی آمریکا پیوسته از غاصبان حمایت کرده است و به‌منظور تضعیف کشورهای مختلف منطقه که راه مقاومت در مقابل اشغال را پیش گرفته‌اند، تجاوزات نظامی، کودتاها، ترورها فجیع و کشتارهای عظیم را به راه انداخته است.

بیشتر از 30 سال است که منطقه اسلامی در آتش می‌سوزد و جنایات ضد انسانی آمریکا و صهیونیست‌ها در خون غوطه‌ور است؛ یک روز حمله به ایران به بهانه وجود یک گروه تروریستی چند نفره که خودشان ساخته بودند و تا امروز آنها را از بین نبرده‌اند بلکه در سوریه، ایران و عراق و لبنان همان گروه را کماکان تحت حمایت خود دارند.

روز بعد حمله به عراق به ادعای داشتن سلاح اتمی که هرگز کشف نشد و دروغ بودن آن بر همه جهانیان آشکار شد، هر روز حمله هواپیماهای بدون سرنشین به مردم مظلوم و روستائیان پاکستان، سپس حمایت از سرکوب مصر و از بین بردن دولت منتخب مردم مصر به بهانه وجود اختلاف داخلی و امروز تهدید سوریه به حمله به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی در حالی که همه می‌دانند این سلاح‌های شیمیایی توسط تروریست‌های تحت حمایت آمریکا شلیک شده و دولت سوریه که 6 ماه است روی دور پیروزی قاطع در همه جبهه‌هاست، نیازی به استفاده از سلاح شیمیایی و ایجاد دردسر برای خود ندارد.

امروز برای همه مردم منطقه آشکار شده است که بهانه‌های تجاوزها و حملات نظامی بهانه‌هایی واهی و بی‌پایه است و هدف چیزی نیست جز حمایت از اشغال فلسطین و حفظ امنیت غاصبان آن.

حوادث 30 ‌سال گذشته که میلیون‌ها انسان بی‌گناه منطقه را به خاک و خون کشیده است، نشان می‌دهد که تا علت اصلی نا‌آرامی‌ها یعنی رژیم صهیونیستی از بین نرود، منطقه روی آرامش نخواهد دید و هر روز شاهد تجاوز جدید به یکی از کشورهای منطقه خواهیم بود.

مردم منطقه باید یک‌بار برای همیشه عزم خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی جزم کنند و با از بین بردن این غده سرطانی انگیزه‌های تجاوز را از آمریکا بگیرند؛ لذا ما داولبان اعزام به سرزمین مقدس سوریه با انجام راهپیمایی بعد از نماز جمعه 8 شهریور 92 در سراسر کشور، خواسته‌های خود را به این شرح اعلام می‌داریم:

1. از دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم عراق می‌خواهیم راه حرکت نیروهای داوطلب مردمی ایران و عراق را برای اعزام به جبهه‌های سوریه باز کنند

2. از دولت جمهوری عربی سوریه می‌خواهیم اجازه دهد جوانان ایرانی و عراقی در جبهه‌های جولان حضور یابند و عملیات مقدس آزادی جولان و پیشروی برای آزادی بیت‌المقدس را آغاز نمایند

3. از دولت جمهوری عربی سوریه می‌خواهیم با موشک‌باران پایگاه‌های هوایی و موشکی و مراکز فرماندهی رژیم غاصب و حمله به شهر‌ها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین از نیروهای مردمی داوطلب مسلمان در جبهه جولان حمایت نماید

4. از همه مردم منطقه می‌خواهیم هوشیاری به خرج دهند و نگذارند دشمن هر روز یکی از کشورهای ما را از دیگران جدا کند و بکوبد؛ در حالی که دیگران نظاره‌گر باشند. یک روز فلسطین را جدا، یک روز لبنان را، یک روز عراق را و روزی سوریه را و همه باید دست به دست هم دهیم یک‌بار برای همیشه قیام کنیم و با نابودی رژیم صهیونیستی آمریکای وحشی را سرجای خودش بنشانیم و امنیت و آرامش را به منطقه برگردانیم.

وعده ما فردا بعد از نماز جمعه تهران و همه شهرهای کشور؛ و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم - ستاد جوانان داوطلب اعزام به سوریه».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد