اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

موسوی با چادر گل گلی، گریخت

پس از 3 ساعت نگهداری میرحسین در منزل و با توجه به تجمع مردم و احتمال هرگونه اتفاق برای موسوی، تیم حفاظت وی پس از مشورت با یکی از فرماندهان بسیج تصمیم می گیرند تا به صورت ...

ساعت حدود 11، ابتدای سخنرانی محمود احمدی نژاد در میدان آزادی. میرحسین موسوی که 8 ماه از فتنه ها و ضربه هایی که به نظام اسلامی وارد کرده است، می گذرد به همراه اطرافیان و تیم حفاظتش بعد از مدتها هوس حضور بین مردم کرده و طبق وعده قبلی که از شبکه های ماهواره ای به هوادارانش اعلام کرده بود در تقاطع خیابان نواب و آزادی حضور پیدا می کند.

به گزارش صراط لحظاتی پس از رویت او توسط مردم انقلابی تهران موجی از نفرت به وی نمایان شده و حاضرین در خیابان یکصدا به سر دادن شعار علیه سردسته ی آشوبهای خیابانی ماههای گذشته اقدام می کنند.

"مرگ بر منافق"، "دیکتاتور مخملی حیا کن، مملکتو رها کن"، "عامل آمریکایی اعدام باید گردد"، "موسوی درغگو "، "مرگ بر میر یزید موسوی" از جمله شعارهایی بود که نثار مردی! شد که خود را زمانی در بین تهرانی ها محبوب می دید .

تیم حفاظت موسوی که از اوضاع بوجود آمده نگران بودند ناگهان با هجوم مردم به سمت این چهره منفور وارد خیابان رودکی می شوند و سپس با سرعت وارد کوچه بن بستی به نام معصومی شده و موسوی را به سمت منزل یکی از ساکنین هدایت می کنند.  

 




بنا بر شنیده های موثق خبرنگار صراط پس از 3 ساعت نگهداری میرحسین در منزل و با توجه به تجمع مردم و احتمال هرگونه اتفاق برای موسوی تیم حفاظت وی پس از مشورت با یکی از فرماندهان بسیج تصمیم می گیرند تا به صورت پوششی و نا محسوس، چادر بر سر این مرد(!) متوهم مجرم کرده و با این طرفند او را از این مهلکه نجات دهند.

حدود ساعت 14 تیم حفاظت موسوی با احتیاط کامل و رعایت مسائل امنیتی با پوششی پارچه ای! میر حسین را از محدوده خارج می کنند و همچنان این مرد(!) 68 ساله صحیح و سالم است. 

آخرین اخبار رسیده به صراط حکایت از آن دارد که موسوی قصد داشته دیشب با پرواز تهران - تبریز از پایتخت خارج و به تبریز عزیمت کند که اعتراض مردم تبریز هم مانع از سفر وی شد.

گفتنی است ابوالحسن بنی صدر الگوی میر حسین موسوی در سال 1360 با چادری بر سر از کشور گریخته بود که ظاهرا علاقه ی بیش از حد به بنی صدر می تواند از جمله عوامل این حرکت مردانه (!) موسوی باشد.


***اصحاب ۱۴***

نظرات 3 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 10:26

سلام
من نمیدونم این حرف چقدر صحت داره ولی حتم دارم دیر یا زود این اتفاق می یفته این و مطمئنم

اندیشه سبز یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 17:16

خوشبختانه همه زر و زور و تزویر به جنگ همه شرافت و وطن دوستی و انسانیت امده و روز به روزماسک از چهره کثیف دیکتاتوری مذهبی ایران و ساندیس خور های چماق به دست و عقب مانده ی فکری اش کنار می رود تا مردم چهره دروغ را بهتر ببینند.به امید روزی که درزباله دان تاریخ بیندازیمتان.
یا علی

گلدسته چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 18:43 http://golebanafsh.persianblog.ir

سلام. فکر نمی کنم واقعیت داشته باشد وگرنه بیست و سی هزار بار گفته بود و روزنامه جوان و ایران و کیهان هم نوشته بودند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد