اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

تهدید به حمله اتمی علیه ایران بیانگر رسوایی وشرارت دولت آمریکاست

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: این سخن بسیار عجیب است و دنیا نباید از آن بگذرد زیرا در قرن بیست و یکم که قرن ادعاهای حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است، رئیس یک کشور تهدید به حمله اتمی می کند.
 


ادامه مطلب ...

سعیدقاسمی در سالگرد شهادت آوینی، صیاد و یزدان‌پرست

امیدواریم که اگر یک‌بار دیگر -مانند همین هشت ماهی که در صحنه عملیات بودید- زمان و مکان را درست تشخیص بدهیم و در صحنه باشیم. مهم نیست که اینجا ما چه می‌گوییم، مهم این است که شما عرض ارادت خود را به شهدا ثابت کردید
 


ادامه مطلب ...

گردن‌کلفت‌تر از تو هم نتوانسته‌اند هیچ غلطی کنند

شما تازه از راه رسیده‌اید یک مقدار صبر کنید تا عرقت خشک شود و سرد و گرم را بچشی و مراقبت کن و هر کاغذی که جلوی تو گذاشتند دلیلی ندارد که آن را بخوانی و یا هر حرفی که به تو توصیه کردند دلیلی ندارد که آن حرف را تکرار کنی و بدان گنده‌تر و بزرگتر از تو و گردن کلفت‌تر از تو نیز نتوانست از این غلط‌ها بکند ...
 


ادامه مطلب ...

بررسی ادعاهای نامه کروبی

بروجردی: مبنای سخنان کروبی یک منطق قابل قبول نیست.
  
 


گفت‌وگو با سردار نقدی : مدیریت کرباسچی فساد زاست

وقتی سؤال شد که چرا به فلان معاونت یکصد میلیون تومان بلاعوض و هدیه داده‌ای گفت این آقا خدمت‌هایی کرده که باید او را طلا بگیرند. بعد هم اضافه کرد که این آقای معاون در زمان شهید رجایی 16 هزار مدرسه ساخته است و در زمان شهرداری من همه پل‌های تهران را او ساخته است.
 


ادامه مطلب ...

مصاحبه منتشر نشده غلامحسین الهام

نقش حزب کارگزاران در حوادث پس ازانتخابات
 اگر سابقه را مرور کنیم خواهیم دید کارگزاران این جریان می‌خواستند گردش قدرت را محدود کنند. بحث دائمی شدن ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی و عبور از محدودیت‌های قانون اساسی برای کنترل قدرت نبض این حرکت بود.
 


ادامه مطلب ...

دستاوردهای بزرگ فتنه ۸۸

حسین شریعتمداری در اولین یادداشت خود در سال جدید، به بررسی دستاوردهای نظام اسلامی پس از فتنه 88 پرداخته و به مهمترین موارد آن اشاره کرده است.
 


ادامه مطلب ...

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک : کالبد شکافی باند مهدی هاشمی

همچنین مهدی هاشمی در اوج قدرت خود طی جلسه‌ای در اصفهان تا نیمه‌های شب با عنوان نجات اسلام تصمیم بر ترور 3 تن منجمله خود من، آقای پرورش، مهدوی کنی را گرفتند در این جلسه حتی قاتل‌ها نیز مشخص شده بودند لیکن با نفوذی که من در بین بعضی از اعضای این جریان داشتم این لیست در ساعت 2:30 بامداد به دست من رسید.
 


ادامه مطلب ...

اعترافات سعید حجاریان در دادگاه

حجاریان : خطای بزرگی کردیم از ملت پوزش می خواهم.
 

هشدار باش علی لاریجانی به سیاستمداران

آقایان خواص بی بصیرت هر حرفی را بدون تحقیق کافی به زبان نیاورند و ...
 

کلیپ های سیاسی

حسین کروبی:‌ 
در رابطه با ادعاهای مطرح شده سندی ندارم (کهریزک) 
 

رهبر معظم انقلاب سال 89 را سال همت مضاعف و کار مضاعف‌ نامیدند

آنچه که از ملاحظه‌ى وضعیت موجود کشور و ظرفیتهاى عظیمى که در دل این کشور و ملت بزرگ نهفته است، می‌شود به دست آورد، این است که آنچه ما انجام داده‌ایم، آنچه مسئولین و مردم انجام داده‌اند، در مقابل آنچه که ظرفیت عظیم این کشور براى پیشرفت و رسیدن به عدالت است، کار بزرگى نیست. باید تلاشها را بیش از آنچه که ...
ادامه مطلب ...