اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

مناظره داوری و حضرتی در دانشگاه امام صادق(ع):

حضرتی:باید گریه کرد که کسی خلاء شهید مطهری را پر نکرده است
داوری:رهبری فرمودند آقای مصباح خلاء مطهری را پر کرده اما روزنامه‌هایتان کاریکاتور وی را چاپ کردند
ادامه مطلب ...

پیشنهاد به سبز ها برای چهار شنبه سوری+عکس

آخرین پیشنهاد باقی مانده برای فتنه گران، تلاش برای سوء استفاده از مراسم شب چهارشنبه پایان سال معروف به "چهارشنبه سوری" است که به آن امید بسته اند تا شاید بتوانند چند عکس و فیلم از اقدامات اغتشاشگرانه خود در آن شب تهیه کرده و در دنیای مجازی منتشر نمایند و مدعی شوند که میلیونها ایرانی در آن شب به حمایت از سبزها به خیابان آمده بودند!؟
ادامه مطلب ...

عطریانفر: نمی دانیم چرا موسوی آمد

محمدعطریانفر در گفتگوی مفصل خود با جوان در پاسخ به این سوال که چرا آقای موسوی در انتخابات کاندید شد و حضور پیدا کرد،گفت:اگر دلیلش را پیدا کردید به من هم بگوئید!.البته من یک تحلیلی دارم ولی تحلیل خود است و شاید کسی تحلیل من را نپذیرد.
ادامه مطلب ...

مطهری: ولایت فقیه هیچ رابطه‌ای با سلطانیزم ندارد

وی با بیان اینکه در راس هر حکومتی باید فردی باشد که در مکتب خود متخصص باشد، افزود: مثلا اگر مجموعه‌ای بخواهد حکومت کمونیستی و لیبرالی تشکیل دهد باید مرجع و یا فردی در راس آن قرار گیرد که مراقب آن باشد تا حکومت از چارچوب آن مکتب خارج نشود.
ادامه مطلب ...

ضریب نفوذ این سریال در شکل‌گیری یک دولت سیاه‌پوست مؤثر بود

داستان یکی از فصل‌های سریال 24 ماجرای روز انتخابات اولیه ریاست جمهوری آمریکا در ایالت کالیفرنیاست که در آن فردی سیاه‌ پوست بنام سناتور پالمر شانس اول پیروزی را دارد. در این‌ میان گروهی قصد ترور سناتور را دارند و وظیفه‌ی مبارزه با تروریست‌ها به گروهی با سرکردگی جک باوئر محول شده است.
ادامه مطلب ...

نامه به هاشمی برای استعفا و نقل مکان به قم

این افراد طی نامه ای از هاشمی رفسنجانی خواسته‌اند تا از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام استعفا دهد و مکان زندگی خود را به استان قم منتقل نماید.
ادامه مطلب ...

خاطره ای جالب از برخورد شدید امام خمینی(ره) با سیدحسین خمینی

امام به مرحوم آیت الله اشراقی می فرمایند که به مسئولین کمیته مشهد پیغام دهید که سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش برد او را با تیر بزنند.
ادامه مطلب ...

اخبار ضد ونقیض از ممنوع الخروج شدن سید محمدخاتمی

این مقام اطلاعاتی شب گذشته در محفل خصوصی روحانیون جامعه وعاظ از ممنوع الخروج شدن سید محمدخاتمی رئیس بنیاد باران از کشور خبر داد.
ادامه مطلب ...

حماسه سازان 9 دی و 22 بهمن، نوه های امام راحل بودند

یک عضو حزب جمهوری اسلامی در نامه ای به سید حسن خمینی نوشت: نوه‌های واقعی امام آنهایی بودند که حماسه 9 دی را بوجود آوردند و ای کاش شما هم در کنار آنها می‌بودید و فرزندان واقعی امام آنهایی بودند که حماسه 22 بهمن ماه 88 را بوجود آوردند و ای کاش شما هم در کنار آنها می‌بودید.
ادامه مطلب ...

رهنورد برخی از قوانین اسلام را "واپسگرایانه" خوانده است

همسر موسوی، از حکم صریح اسلام درباره دیه انتقاد کرده و با "واپسگریانه" خواندن این حکم، گفته است: "در قوانین واپس‌گرا زن به عنوان جنس دست چندم تلقی شده، در کدام قلمرو است که تبعیض وبی عدالتی در قوانین ما لحاظ نشده...دیه نامساوی زن و مرد، قوانین تبعیض آمیز مربوط به طلاق و تابعیت و غیره"

ادامه مطلب ...

پس از 8 ماه سرانجام پرونده قضایی مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد

پس از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و مطالبه گسترده برای برخورد با عوامل فتنه وزیر دادگستری سرانجام از تشکیل دیرهنگام پرونده فرزندان هاشمی رفسنجانی در دستگاه قضایی خبر داد.
ادامه مطلب ...

تازه ترین مهملات سروش درباره دموکراسی و امام خمینی(ره)

آنچه پس از انقلاب ظهور کرد یک استبداد دینی بود. آیت الله خمینی (امام) هرگز علاقه ای به ایده دموکراسی نداشت. او بود که با ذکر آن در تعریف جمهوری اسلامی مخالفت کرد. 
ادامه مطلب ...

تشدید فعالیت یک فرقه منحرف در قم

"امام زمان ازدواج کرده و خانواده دارد"، "ما سیزده معصوم و دوازده مهدی داریم"، "دو تا مهدی داریم که در یک زمان ظاهر می‌‌شوند یکی فرزند امام حسن عسکری (ع) و یکی در آخر زمان متولد می‌شود و ...
ادامه مطلب ...

چه ارتباطی بین ریگی و سبزها وجود داشت؟

 در حالی که عبدالمالک ریگی طی اعترافاتی به ارتباطش با کشورهای خارجی اذعان کرده، حمایت او و حامیانش طی ماههای اخیر از اقلیت موسوم به سبز محل توجه است.
ادامه مطلب ...

واکنش منفعلانه موسوی به حضور چشمگیر مردم

راهپیمایان؛ یک عده آدم کش و قمه کش! / مردم را به اجبار به راهپیمایی آوردن

میرحسین موسوی در واکنشی منفعلانه و دیرهنگام به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از یک سو حاضرین در این گردهمایی ملی را هوادارن خود دانست و از سوی دیگر حاضرین را کسانی دانست که به اجبار و با یک حرکت مهندسی شده در این تجمع حاضر شدند.

ادامه مطلب ...