اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

پیش بینی های اختاپوس مشهور درباره جنبش سبز

اختاپوس یا همان هشت پای معروف جام جهانی را که حتماً به خاطر دارید. همان موجود کریه المنظری که با پیش گویی هایش به ستاره جام جهانی بدل شد و ظاهراً همه آنها هم درست از آب درآمد. بالاخره جام جهانی هم تمام شد اما ظاهراً کار جناب اختاپوس تمام نشده است.
ادامه مطلب ...

مصاحبه منتشر نشده از فائزه هاشمی؛

پدرم هرجا رای نیاورد تقلب شده است
خاتمی دیکتاتور بود و خیانت کرد
در بخش هائی از این مطلب توهین هائی به مسئولین نظام است که حذف شده است و نسبت به باقی مطلب نیز پیشاپیش از محضر خوانندگان محترم عذر خواهی می کنیم.
ادامه مطلب ...

بدحجابی بازیگران زن درجشنواره‌خارجی+عکس

انتشار عکسهای بی حجاب و بعضا بدحجاب بازیگران زن سینمای ایران بعد از شرکت در جشنواره های خارجی، موضوعی بوده که علی رغم اینکه همواره از سوی رسانه های مختلف داخلی گزارش شده، مسئولین توجه نکرده اند
ادامه مطلب ...

مصوبه وقف دانشگاه آزاد اسلامی لغو شد

نمایندگان مجلس با یک فوریت طرح معتبر بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی موافقت نمودند که بر این اساس مصوبه قبلی مجلس در خصوص وقف دانشگاه آزاد اسلامی لغو گردید.
ادامه مطلب ...

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران

حیثیت مجلس روزی رفت که بلندگو مدام از حضور جاسبی در سالن غذاخوری خبر می‌داد   
آن روزی حیثیت مجلس لطمه خورد که اجازه دادند سرمایه داران و مفت خواران به راهروهای مجلس بیایند و به اسم مشورت کارشناسی دادن به نماینده ها، با کسانی رابطه برقرار کرده و بده بستان کنند و رای دهند، رایی که برخلاف مسائل ملی و تولیدات داخلی ما بود.
ادامه مطلب ...