اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

وقتی فتنه گران«عدد»نمی دانند!

سایت های حامی آشوبگران که سابقه طولانی در دروغگویی و بزرگنمایی دارند درباره میزان حضور جمعیت در مراسم تشییع جنازه آیت الله منتظری هم بدجوری به جدول زدند.این سایت ها، مدعی حضور 500 هزار تا یک میلیون نفر در مراسم فوق شدند، در حالی که اگر کاملاً علمی و به صورت دقیق به محاسبه جمعیت حاضر بپردازیم مشخص می شود که جمعیت مذکور چه تعداد است.

دروغ بزرگ خبرگزاری های  اصلاح طلب:
*
بیش از 80درصد از شرکت کنندگان در مراسم امروز که به زعم رسانه‌های داخلی و خارجی بین 500هزار تا یک میلیون نفر بوده‌اند با نمادهای سبز در این مراسم شرکت کردند. *جمعیت به قدری زیاد بود که خیابان‌ها اطراف حرم و بیت آیت‌الله منتظری مملو از جمعیت بود. (منبع: پارلمان نیوز) 


تخمین خوشبینانه جمعیت مردم حاضر و سبز ها : 20 تا 30 هزار نفر
اگر خیلی خوش بینانه قضاوت کنیم تمام جمعیت سبزی ها 20 تا 30 هزار نفر بود. مسیری که روی نقشه قرمز شده تمام مسیر حرکت سبزهاست، تمام عکسها و فیلم هایی که روی اینترنت منتشر کردند و ادعای جمعیت چند صد هزار نفری و یا حتی میلیونی کردند مربوط به همین منطقه هست اونایی که با خیابانهای اطراف حرم آشنا هستند می تونند قضاوت کنند.

طول این مسیر حدود 750 متر میشه (با مقیاس نقشه های چاپ شده قم که 1 به 15 هزاره؛ 5 سانتیمتره) یعنی از داخل صحن آینه حرم مطهر و خیابان آیت الله مرعشی نجفی (معروف به خیابان ارم) و خیابان حجتیه تا بیت آقایان صانعی(کوچه اول) و منتظری(کوچه دوم). تمام این مسیر 750 متری اگر مملو از جمعیت هم باشه، و عرض خیابانها هم 20 متر، با احتساب هر متر مربع 2 نفر هنگام را رفتن، 20*750*2= 30 هزار نفر.

در حالی که در آنِ واحد همه این خیابان ها و صحن آینه پر نشدند. هنگام اقامه نماز میت تقریبا صحن آینه پر شده بود به اضافه بخش هایی از خیابان ارم. حالا کم کنید فضاهای خالی از جمعیت و حاشیه خیابان ها که بسیجی ها بودند به اضافه نیروهای تماشاچی که جزء هیچکدام نبودند و آمده بودند ببینند چی میشه.

تازه از اون جمعیت سبزی ها که در صحن آینه و خیابان ها جمع شده بودند تعداد زیادیشون مقلدین سنتی منتظری بودند که به وصیت منتظری و توصیه احمد منتظری گوش دادند و مراسم تشییع را سیاسی نکردند و بلافاصله متفرق شدند. البته سبزی ها نشون دادند که به منتظری هم معتقد نیستند.

                

 

مثلا این عکس خبرگزاری مهر که پرجمعیت ترین عکسه، از خیابان حجتیه گرفته شده. مشاهده میکنید آخر خیابان هم خالیه. عرض این خیابان 20 متره و طولش با مقیاس نقشه های چاپ شده قم که 1 به 15 هزاره،150 متره. اگر در هر متر مربع هنگام راه رفتن 2 نفر باشه. 150*20*2= کل جمعیت 6 هزار نفر.

البته اطراف جنازه فشردگی جمعیت بیشتره، اما جمعیت اطرف جوی ها، درختان و در پیاده روها که بیشتر تماشاچی ها و بسیجی ها بودند و همچنین آخر خیابان که خالیه را باید کم کرد در نتیجه همین تخمین درسته. خوشبینانه تر هر متر مربع 3 نفر باشه جمع کل 9 هزار. مردم معترض به سبزی ها نیز همین جمعیت عکس زیر را تشکیل می دادند که بعد از پایان مراسم سبزی ها را با شعار منافق برو گم شو بدرقه کردند. البته متاسفیم که خبرگزاری های خودی این اعتراض مقدس را پوشش خبری ندادند. معلوم نیست خبرگزاری ایرنا با این ساختمان عریض و طویل در قم چه میکند. دریغ از یک گزارش تصویری...

 

 

قابل ذکر است که اکثریت جمعیت حاضر در مراسم تشییع جنازه از شهرهای نجف آباد و اصفهان آورده شده بودند که این موضوع به صراحت در سایت کلمه منتسب به میرحسین موسوی آمده است. اساساً به همین دلیل هم بود که بعد از خروج این عده از قم در بعدازظهر دوشنبه حامیان فتنه دیگر هیچ وزنی نداشتند.

حدود 150 اتوبوس در خیابان ها و کوچه های ساحلی و صفائیه پارک شده بود که 99 درصد آنها دارای پلاک های 13 و 23 از استان اصفهان و شهرستان نجف آباد و همچنین پلاک ها 11، 22، 33، 44 و 55 که متعلق به استان تهران بود که همگی این نکته را اثبات می کرد که ساختارشکنان در شهر مقدس قم هیچ پایگاهی نداشتند و مجبور به یارکشی از دیگر شهرها شدند که تازه اغلب افرادی هم که از شهرهای دیگر آمده بودند پس از پایان مراسم بدون توجه به آشوبگری هواداران موسوی و کروبی و خاتمی به شهرهای خودباز گشتند.

                       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد