اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

۲۲ بهمن ؛ حکم باطل شد ملت بر پیشانی جنبش سبز + عکس

این جمعیت گسترده و میلیونی برای ما بسیار و  شگفت آور بود چرا که سبزهای اموی در قالب گروههای ۳ تا ۵ نفره گسترده از طریق بلوار کشاورز و خیابان کارگر شمالی به سمت میدان انقلاب حرکت می کردند و هنگامی که این جمعیت میلیونی را مشاهده می کردند نا امیدانه و مأیوس به خانه عنکبوتی خویش باز می گشتند.

امروز صبح با سه تن از دوستان برای وقایع نگاری یوم ا.. ۲۲ بهمن راهی مسیرهای واهی و تخیلی؟!! که سبزهای اموی در ۲ ماه تبلیغات خویش در رسانه های استکباری و صهیونیستی صورت داده بودند شدیم. به پیشنهاد یکی از دوستان برای اینک تونل توحید را با گام های خیش طی نماییم از این مسیر به سمت میدان ونک رهسپار شدیم. هنگامی که به میدان ونک و سپس به صدا و سیما رسیدیم تنها چیزی که ندیدیم سبزهای مجازی بود. با توجه به اینکه در برنامه های تبلیغاتی خویش یکی از کارهایی که این گروه در پی صورت دادن آن بودند محاصره صدا و سیما بود حال آنکه امروز اصلا خبری نبود. خوب بالاخره با رفقا از مسیر بلوار آفریقا به دنبال سوژه نگاری بودیم ولی جالب آنجاست که تمام این مسیرها بسیار خلوت و اصلا خبری نبود .

خلاصه هنگامی که خود را به میدان هفتم تیر که یکی از مسیرهای اصلی اعلام شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات سبزها  بود رساندیم جمعیتی را مشاهده کردیم که نه تنها سبز بودند بلکه جنس آنها از نوع سبز علوی انقلابی ولایی بود. از هفت تیر به سمت میدان ولیعصر (عج) حرکت کردیم ، یواش یواش وقایع نگاری و شکار لحظه های۲۲بهمن توسط رفقا شروع شد.

سیل جمعیت از سمت میدان ولیعصر – بلوار کشاورز به سمت خیابان کارگر شمالی و سپس میدان انقلاب در حرکت بودند. این جمعیت گسترده و میلیونی برای ما بسیار و  شگفت آور بود چرا که سبزهای اموی در قالب گروههای ۳ تا ۵ نفره گسترده از طریق بلوار کشاورز و خیابان کارگر شمالی به سمت میدان انقلاب حرکت می کردند و هنگامی که این جمعیت میلیونی را مشاهده می کردند نا امیدانه و مأیوس به خانه عنکبوتی خویش باز می گشتند.

سبزهای اموی که در قالب گروههای ۳ تا ۵ نفره البته بدون اینکه علامتی (نظیر پارچه سبز) همراه خویش داشته باشند به سمت خیابان کارگر شمالی حرکت می کردند که می توان مشخصه های این افراد را به صورت زیر عنوان کرد :

۱- استفاده از عینک آفتابی چرا که تنها راه پیدا کردن هم گروهی های خویش از این طریق بود.

۲- گروه های 3 تا 5 نفره که غالبا افراد میانسال به بالا بودند که حضور زنان در میان آنها نکته جالب توجه بود.

۳- این افراد که بطور ناشناس و در بین مردم انقلابی به سمت میدان انقلاب حرکت می کردند ، هنگامی که سیل جمعیت میلیونی مردم انقلابی و ولایی را می دیدند مأیوس و نا امید بر می گشتند.

۴- گروههای ۳ تا ۵ نفره ای که در بین مردم و به سوی مسیرهای اصلی راهپیمایی حرکت می کردند با این امید که شاید طرفداران آنها نیز حضور داشته باشند در این روز در راهپیمایی شرکت کردند.

۵- در پایان اگر بخواهم با ضرب و تقسیم و جمع و تفریق جمعیت این افراد را برآورد کنیم شاید به ۵۰ نفر هم نرسد.

خلاصه اینکه ما از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی راهی شدیم. امروز خدا را شکر می کنم که یک توفیقی نصیب بنده حقیر شد و آن دیدار و روبوسی با حاج سعید قاسمی فرمانده سرافراز و مبارز بین المللی علیه استکبار و صهیونیسم جهانی بود. حاج سعید قاسمی رو  من تقریباً ۱۳ – ۱۴ سال پیش تو یادواره شهید آوینی تو بهشت زهرا دیده بودم. تو این چند سال خیلی پیر شده بود ولی هنوزم دلش خیلی جوان و شاداب بود، ان شاء ا... که خدا این رزمنده خالص اسلام را زنده بدارد.

واقعاً امروز یک روز تاریخی و حماسی بود. من شخصاً چندین سال است که در ۲۲ بهمن به راهپیمایی می روم ولی خدایی این ۲۲بهمن هم پرشورتر و هم گسترده تر و هم جذاب تر بود.

·          مهر برگشت به سبزه ای اموی نا امید و مأیوس به خانه عنکبوتی خویش

·          چقدر عینک آفتابی این سبز های اموی مأیوس قشنگه؟!!

      

  

   

 

 

 

 

 

     

 

 

           

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد