اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

مرگ سبز

یکی از جوانانی که در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور داشت، پلاکاردی را با عنوان "مرگ نفاق سبز" حمل می کرد.

به گزارش شبکه ایران، راهپیمایی میلیونی دیروز مردم تهران حاشیه‌هایی دیدنی و به یادماندنی زیادی به همراه داشت. بسیاری از مردم شرکت‌کننده در این تظاهرات، پلاکاردهایی به دست داشتند که خودشان آنها را طراحی کرده بودند و اغلب دارای نکاتی پرمعنا و قابل توجه بود.  

             

 

 

در یکی از این پلاکاردها که توسط یکی از جوانان میهن‌مان تهیه شده بود، به بررسی وضعیت جریان موسوم به سبز در ماه های اخیر پرداخته شده بود. در این پلاکارد، وضعیت این جریان به بیماری تشبیه شده بود که در روز 22 بهمن، سکته کرد و مرده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی.م یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 11:40 http://yaftan.blogfa.com

امشب، کوچه هاى خراسان، از عبور تو خالى مى شوند و داستان غریبى تو با پر زدنت، به پایان مى رسد، ولى دستان روشنت اى چراغ هشتم طریق عرفان! هر روز، بلوغ ماه را به هنگام اذان بر گلدسته هاى حرم و بر آسمان قلب عاشقانت به تماشا مى گذارد.

یا على بن موسى الرضا علیک السلام! زمین از غم فراق تو در پر خویش خزیده و تنها در مزار تو جرئت سر بلند کردن دارد؛ آنجا که دل هاى شکسته خود را چون کبوتران حرمت، بر پنجره فولاد نگاه تو دخیل مى بندیم و سر بر شانه هاى خیال تو مى گذاریم؛ همان جا که طعم زخمى حاجت خود را با آب سقاخانه ات، در گلوى نیاز خویش مى ریزیم.

شـهادت امام رئوف، رضا(ع) بر شما تسلیت باد.
یا امام رضا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد