اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

تشدید فعالیت یک فرقه منحرف در قم

"امام زمان ازدواج کرده و خانواده دارد"، "ما سیزده معصوم و دوازده مهدی داریم"، "دو تا مهدی داریم که در یک زمان ظاهر می‌‌شوند یکی فرزند امام حسن عسکری (ع) و یکی در آخر زمان متولد می‌شود و ...

یکی از عناصر گروه منحرف احمد الحسن یمانی اخیرا با تشدید فعالیت‌های خود در استان قم با برگزاری جلسات مباحث عقیدتی در راستای تغییر عقاید طلاب خارجی برای پیوستن به احمد یمانی، لوح فشرده تبلیغاتی شامل بیانیه‌های یمانی و مباحث جلسات خود را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

این عناصر با محوریت شیخ عطیه مصری در استان با دعوت افراد به منازل خود با مراجعه به منازل طلاب به صورت ریز در مباحث عقیدتی، ساعت‌ها به یکدیگر بحث می‌کنند. از جمله محورهای عقاید و مباحث آنها عبارت است از:
"امام زمان ازدواج کرده و خانواده دارد، "ما سیزده معصوم و دوازده مهدی داریم، "دو تا مهدی داریم که در یک زمان ظاهر می‌‌شوند یکی فرزند امام حسن عسکری (ع) و یکی در آخر زمان متولد می‌شود، یمانی در بصره عراق ظاهر می‌شود و ایران، عراق، عربستان، شام و مصر را تسخیر خواهد کرد و اسامی یاران یمانی در عراق، الاخیار، در ایران الکنوز و در مصر، النجباء است."

شیخ عطیه مصری تبعه مصر و مقیم ایران است. وی دارای دکترای دارو سازی است که مدتی در عربستان داروخانه داشته و سپس به حوزه علمیه قم وارد شده است. همسرش سالی یک یا دو بار از مصر برای دیدار وی به ایران می‌آید. هواداران یمانی یک شاخه نظامی در بصره داشتند که در وقایع بصره تحت تعقیب قرار گرفته و برخی از آنها به ایران آمدند. 

 

*اصحاب۱۴*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد