اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

حماسه سازان 9 دی و 22 بهمن، نوه های امام راحل بودند

یک عضو حزب جمهوری اسلامی در نامه ای به سید حسن خمینی نوشت: نوه‌های واقعی امام آنهایی بودند که حماسه 9 دی را بوجود آوردند و ای کاش شما هم در کنار آنها می‌بودید و فرزندان واقعی امام آنهایی بودند که حماسه 22 بهمن ماه 88 را بوجود آوردند و ای کاش شما هم در کنار آنها می‌بودید.

حجت‌الاسلام "سید علی بزرگواری" نماینده مردم کهگیلویه و عضو حزب جمهوری اسلامی، نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام "سید حسن خمینی" منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام حاج سید حسن خمینی 

اظهارنظر حضرتعالی در خصوص رحمانیت حضرت امام رضوان‌الله تعالی را مطالعه کردم. به عنوان یک طلبه و هم لباس حضرتعالی در مجلس شورای اسلامی بر خود لازم دیدم که توصیه‌هایی هرچند کوتاه را به شما گوشزد نمایم. 

1- در آموزه‌های قرآنی و دینی آموخته‌ایم که انسان کامل مظهر اسماء الهی است و فرزندان راستین امام (ره) اعتقاد دارند که بعد از پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) حضرت امام خمینی‌ (ره) مصداق و نمونه کاملی از انسان کامل است که توانسته بود خود را مظهر اسماء الهی قرار دهد و مظهری از جلال و جمال الهی باشد و می‌دانید که جای ظهور رحمانیت خداوند در دنیا است که هم در صاعقه و رعد و برق و فوران آتش‌فشان‌ها و لرزش‌های ویرانگر زمین آن را مشاهده می‌کنیم و هم در ریزش قطرات لطیف باران و رویش گل‌ها و گیاهان سرسبز می‌بینیم و امام عزیز این چنین بودند که اشداء علی‌اللکفار و رحماء بینهم بودند بر استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی و ایادی آنها مانند جبهه ملی و لیبرال‌ها و منافقین و آشوبگران و فتنه‌انگیزان می‌شوریدند و با ملت خود و مستضعفین عالم و بسیجیان و خانواده‌های شهدا مصداق اکمل رحماء بینهم بودند و هر دو باب از حمانیت امام بوده‌اند. 

2- شما در برابر برنامه شاخص صدا و سیما و اظهار نظر دلسوزانه اصولگرایان از خود عکس‌العمل نشان دادید سلمنا که اظهارنظر حضرتعالی در باب رحمانیت امام بجا بود. اما از شما سئوال‌هایی داریم چرا وقتی که اصل ولایت فقیه که میراث گرانبهای امام دکترین نظام اسلامی به دنیا معرفی شده است مورد هتک حرمت قرار گرفت و حامیان سران فتنه آنرا نفی کردند سکوت اختیار کردید و هیچ عکس‌العملی نشان ندادید. 

چرا وقتی که قدس و مسئله فلسطین که از یادگان بنباین‌گذار جمهوری اسلامی است مورد اهانت و بی‌حرفمتی قرار گرفت و شعار نه غزه نه لبنان از حلقوم کثیف عوامل بیگانه سر داده شد هیچ افاضه فیض از حضرتعالی سر نزد. 

چرا وقتی که عاشورا و فرهنگ عاشورائیان مورد هتک حرمت رجاله‌های ابن سعدهای زمان قرار گرفت با اینکه می‌دانستید که روح عاشورایی امام‌(ره) بود که از امام حسین(ع) زمان بوجود آورد و بر اساس فریاد عاشورایی امام که خون بر شمشیر پیروز است ملت ایران حکومت طاغوت را سرنگون ساخت ولی باز سکوت کردید و با سکوت خود بر عمل شنیع یزیدیان زمان مهر تائید زدید.
چرا وقتی که کسروی و سلمان رشدی ایران یعنی عبدالکریم سروش بعد از غیر و حیاتی دانستن قرآن و نفی عصمت پیامبر و ائمه اطهار(ع) و امام را به عنوان یک فرد مستبد که حتی حاضر نیست کلمه دمکراسی را در کنار جمهوری اسلامی بکار ببرد معرفی می‌کند باز شما سکوت کرده‌اید. 

3- آقازاده عزیز شاید از خاطر مبارک شما محو شده باشد اما فرزندان و فداکاران واقعی امام و انقلاب اسلامی حضور سید حسین خمینی را در کنار بنی‌صدر و لیبرال‌ها و منافقین فراموش نکرده‌اند که بعد از نهیب امام به ایشان برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی محو شدند تا جایی که در عراق خواستند به عنوان عوامل بیگانگان عمل کنند ولی آنجا هم به عنوان یک مهره سوخته پذیرفته نشد. 

عزیزم ما دوست داریم که حضرتعالی به عنوان سلاله امام و یادگار آن پیر سفر کرده در هندسه الهی نظام بمانید و شما را در کنار سران فتنه مانند موسوی و کروبی و خاتمی نبینیم بلکه شما را در کنار خلف صالح امام(ره) و ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ببینیم. 

گرچه با وجود مارهای خوش خط و خالی مانند محمدرضا خاتمی و انصاری‌های لانه کرده در بیت نگران هستیم که همچنان شما را به آن سمت سوق دهند و در خلوت‌ها با آنها نشست هایی را برپا کنید. 

4- آقازاده عزیز در همان ابتدای حضور در حوزه از آموزه‌های ولایی حوزه فهمیده‌ایم که والله اعلم حیث بجعل رسالته انتخاب پیامبران و ائمه بر اساس این عنایت بوده است و در زمان غیبت هم یقینا مرجعیت عامه و اعلمیت بر اساس عنایت و لطف الهی بوده است و در میان همه مراجع تقلید زمان امام(ره) و عده‌ای از مراجع مانند شریعتمداری قبای رهبری را آماده کرده بودند ولی آنکه در دل‌های ملت قرار گرفت ولایت و رهبری بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) بود که حتی نیاز به خبرگان رهبری هم نداشت و بعد از رحلت حضرت امام با اینکه بعضی از علما و مراجع دیگر به عنوان رهبری بعد از امام مطرح بودند ولی خداوند که یحول بین المره و قلبه هست اراده همه خبرگان را متوجه خلف صالح امام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نموده و ایشان به عنوان رهبر بی‌بدیل برگزیده شدند. 

امید است که وسوسه خناسان، آینده شما را به خطر نیندازند بگذارند با ادامه تحصیل برای آینده نظام و ملت ایران نقش درخشانی داشته باشید. 

5- آقازاده عزیز قبل از اینکه به صحنه قیامت وارد شوید و در حیات واقعی مورد خطاب بل الانسان علی نفسه بصیره قرار گیرند، امیدوارم با وجدان انسانی خود خلوت کنید و این آیه شریفه را بر نفس خود عرضه بدارید و راه بصیرت طلبی را پیشه کنید و با بصیرت و آگاهی دنیای پیرامون خود را تجزیه و تحلیل نمایئید و ان‌شاءالله همچنان در کنار مقام معظم رهبری و هندسه الهی انقلاب بمانید و به عنوان یادگار امام(ره) برای ملت مورد احترام باشید. 

در پایان یادآوری می‌کنم که ای عزیز:
نوه‌های واقعی امام آنهایی بودند که حماسه 9 دی را بوجود آوردند و ای کاش شما هم در کنار آنها می‌بودید و فرزندان واقعی امام آنهایی بودند که حماسه 22 بهمن ماه 88 را بوجود آوردند و ای کاش شما هم در کنار آنها می‌بودید.

والسلام علیکم و رحمةالله‌ و برکاته"


*اصحاب14*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد