اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

در دیدار موسوی و کروبی چه گذشت؟

کروبی و موسوی با انتقاد از عملکرد خاتمی در قبال جنبش سبز برای ایجاد التهابات سیاسی به وحدت رسیدند! موسوی که پس از گذشت35 روز از عید نوروز روز دوشنبه به دیدار نوروزی کروبی رفته بود برای سالگرد بیان دروغ بزرگ خود به مشورت و رایزنی با کروبی پرداخت.
 


میرحسین کروبی و مهدی کروبی با یکدیگر دیدار نوروزی داشتند.
روزنامه رسالت، گزارش این دیدار را حول محورهای ذیل منتشر کرد:
* کروبی و موسوی با انتقاد از عملکرد خاتمی در قبال جنبش سبز برای ایجاد التهابات سیاسی به وحدت رسیدند! موسوی که پس از گذشت35 روز از عید نوروز روز دوشنبه به دیدار نوروزی کروبی رفته بود برای سالگرد بیان دروغ بزرگ خود به مشورت و رایزنی با کروبی پرداخت.
* اخبار رسیده از این جلسه حاکی است این دو کاندیدای شکست خورده در این نشست توافق کرده اند برای روز22 خرداد تجمعی راه اندازی کنند تا مجددا دروغ بزرگ سال گذشته درباره تقلب در انتخابات را تکرار کنند.
* اخبار نقل شده از این جلسه توسط نزدیکان کروبی حاکی است این دو نفر از سیاست های دو گانه خاتمی به شدت گله مند بوده و قرار گذاشته اند در هیچ برنامه ای که با مدیریت خاتمی طراحی می شود، شرکت نداشته باشند. موسوی در این جلسه از اینکه خاتمی تاکنون حاضر نشده نامی از جنبش سبز ببرد به طور جدی ابراز نارضایتی کرده و کروبی هم خاتمی را به سازشکاری و تلاش برای رسیدن به قدرت از هر طریق متهم کرده است. گفتنی است موسوی و کروبی اخیرا دعوت خاتمی برای حضور در مجمع روحانیون را رد کردند.

از سوی دیگر در گزارش روزنامه کیهان ازاین جلسه آمده است:

* با 40 روز تاخیر، کروبی و موسوی دیدار نوروزی برگزار کردند.
* به گزارش سحام نیوز موسوی در این دیدار نوروزی(!) با انتقاد از وضع موجود گفت: در همه کشورها مدیران و مقامات دولتی سابق به عنوان شورای مشورتی به دولت های موجود کمک می کنند اما در ایران به طور مثال آقای خاتمی با 8 سال سابقه ریاست جمهوری و جنابعالی و دیگران هم اکنون در چه وضعیتی هستند.
* کروبی هم گفت: متاسفانه اعمالی که این افراد بر سر مردم می آورند با نام اسلام است و باعث ضربه به اسلام می شود. در حال حاضر شرایط بسیار وحشتناک است به طوری که هر تهمت و ناروایی که می خواهند می گویند و به افراد نسبت می دهند.
* وی چند جمله بعد با فراموش کردن همین اظهارنظر خود، به تهمت زدن و دروغ پراکنی علیه نظام پرداخت و به نقل از نامه منتشره در سایت ضدانقلابی جرس تحت عنوان نامه جمعی از زندانیان مدعی شد: از همسران زندانیان خواسته اند از همسران خود جدا شوند! این چه قانونی است؟
* کروبی با استناد به اهانت سرکرده جریان اپوزیسیون وابسته به آمریکا در جریان سفر دکتر احمدی نژاد به زیمبابوه، مدعی شد «عزت جمهوری اسلامی به این نحو زیر سوال می رود» اما اشاره ای به این حقیقت نکرد که اهانت جریان دست نشانده آمریکا همان رفتاری است که فتنه گران سبز هم در داخل انجام می دهند و این چیزی از عزت و حقانیت و اقتدار نظام اسلامی کم نمی کند بلکه اگر جریان های وابسته به آمریکا از جمهوری اسلامی ستایش می کردند، باید عزا گرفت.
* گفتنی است برخلاف تظاهر کروبی به ناراحتی از اهانت رئیس اپوزیسیون در زیمبابوه، تمام سایت های ضدانقلابی حامی کروبی و موسوی، از این اهانت استقبال کردند!
* اظهارات موسوی در ملاقات با کروبی درباره وضعیت وخیم خاتمی و امثال وی نیز در واقع نوعی فرار به جلو است چه آن که خاتمی از چند ماه پیش در جلسات خصوصی و مخملی به انتقادهای تند نسبت به موسوی می پردازد و تاکید دارد که او به همراه کروبی هم سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان را به آتش کشید و هم آنها را نزد نظام و مسئولان از مشروعیت و اعتبار انداخت به نحوی که اغلب درخواست های ملاقات وی رد می شود حال آن که پیش از آن نزد مسئولان احترام و قرب داشت.
* همچنین باید در نظر داشت که مقامات سابقی که در کشورها مورد مشورت قرار می گیرند به ملت و کشور و نظام خود وفادارند و علی القاعده خائنان به کشور طرف احترام قرار نمی گیرند.
* موسوی و کروبی در ملاقات خود و در تداوم فتنه انگیزی های ناکام سابق خواستار برپایی اغتشاش در 22 خرداد شده اند که البته بیشتر نوعی بلوف برای جدی گرفته شدن از سوی نظام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد