اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

نامه مهم سیداحمدخمینی به‌یک مرجع

نامه زیر را یادگار گرامی امام در تاریخ 25 محرم الحرام 1415 هجری قمری (سه شنبه 14 تیر 1373) پس از ارتحال حضرت آیة الله العظمی گلپایگانی (ره) خطاب به آیت الله صافی دامت برکاته مرقوم فرموده اند و حائز نکات جالب توجهی است که اینک تقدیم خوانندگان محترم می گردد.


بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم جناب مستطاب حجة الاسلام والمسلمین آیت الله آقای صافی دامت برکاته با عرض سلام و اظهار ارادت نامه تسلیت جنابعالی را زیارت کردم. از ابراز همدردی آن حضرت بسیار متشکرم. خداوند جنابعالی را که از استوانه های علمی نظام اسلامیمان و انقلاب اسلامید محفوظ بدارد. دیشب خواب آیت الله العظمی آقای گلپایگانی را دیدم. در مسجد و یا حسینیه ای بودم. ایشان وارد شدند. من فهمیدم که ایشان فوت کرده اند. دویدم خدمتشان و پرسیدم چه کنیم در اینجا تا در آن دنیا راحت باشیم (چیزی بدین مضمون) دیدم ایشان گریستند و گفتند از ولایت غفلت نکنید ولایت، ولایت. تعجب کردم که ایشان در آن دنیا هم از سست شدن ولایت متاثرند. باز دویدم جلوی ایشان (یعنی وقتی سئوال اول را کردم فاصله ام تقریبا چهار پنج متر بود) خیلی به ایشان نزدیک شدم به من محبت کردند و از منبری که در آنجا بود بالا رفتند و باز گریستند و گفتند دست از ولایت برندارید. اشک از محاسن ایشان پائین می ریخت. من اصلا از تعبیر خواب آگاهی ندارم ولی معلوم است که برای ایشان بسیار خوب است. به قول امروزیها ایشان در آن دنیا هم خط عوض نکرده اند. از قول من خدمت آقای آقا جواد و آقای آقا باقر و مخصوصا خدمت خانواده آقا سلام مخصوص ابلاغ دارید خداوند ما را در راه مستقیم الهی قرار دهد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

احمد خمینی

25 محرم الحرام/1415

منبع: فصلنامه حضور - بهار 1375- شماره 15

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 19:02 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

حسین یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 23:06 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد