اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

اکبر گنجی خیلی مردتر از موسوی و کروبی و خاتمی و البته ا.ه.ر است!

معتقدم امثال اکبر گنجی، خیلی مردتر از میرحسین موسوی و خاتمی و کروبی و البته ا.ه.ر ... هستند چون گنجی، حرف دل خودش را می زند نه حرفی که باعث شود او زمانی طولانی تر محبوب القلوب موقتی عده ای از مردم باقی بماند ...

معتقدم امثال اکبر گنجی، خیلی مردتر از میرحسین موسوی و خاتمی و کروبی و البته ا.ه.ر ... هستند چون گنجی، حرف دل خودش را می زند نه حرفی که باعث شود او زمانی طولانی تر محبوب القلوب موقتی عده ای از مردم باقی بماند. او صرفنظر از اینکه چقدر از هوادارانش، ریزش داشته باشند، مردانه می آید وسط و مقاله می نویسد که امام زمان(عج)، یک دروغ تاریخی است و سخنرانی می کند که خدا مرده است. گنجی برای این که نظر مردم را برای یکی –دو روز جلب کند خود را خداجو و بر محور قانون اساسی و خط امامی جا نمی زند و اتفاقا اگر موفقیتی هم به فرض محال ایجاد شود نصیب امثال گنجی خواهد بود و منافقان همیشه تاریخ باید در سوراخ سمبه هایشان قایم باشند. نصیحتهای او خطاب به میرحسین را بخوانید:

دفاع از آیت الله خمینی و خود را پیرو او معرفی کردن از نظر تاکتیکی و استراتژیک نادرست است. به محض آن که ادعای «پیروی از امام راحل» طرح گردد، ساز و برگ های ایدئولوژیک نظام این مدعا را مطرح خواهند ساخت که آیت الله خمینی گفته است «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند» یا به حمایت آیت الله خمینی از آیت الله خامنه ای برای رهبری سخن خواهند گفت.  

                       

هاشمی رفسنجانی می گوید در آن جلسه میرحسین موسوی هم حضور داشته است. هاشمی می گوید «در زمانی که بحث عزل آیت الله منتظری جدی بود، به امام گفتیم «بعد از شما چه اتفاقی می افتد؟ ما که رهبری نداریم. خلأ پیش می آید» که ایشان گفتند «آقای خامنه ای هست». این تعبیر را در جمع ما 5 نفر (موسوی اردبیلی، سیدعلی خامنه ای، هاشمی رفسنجانی، میرحسین موسوی، احمد خمینی) گفته بودند. آیت الله خامنه ای به امام گفتند «گفتن این مطالب این جلسه را بر ما حرام کنید» ... از بعضی از اعضای خانواده امام نقل کردند که وقتی آیت الله خامنه ای در دوره ریاست جمهوری به کره شمالی رفته بود و امام فیلم سفر را از تلویزیون تماشا می کردند، گفتند: «ایشان برای رهبری صلاحیت دارند». در برابر ادعای وفاداری به خط امام گفته خواهد شد امام فتوا صادر کرد که برای حفظ نظام، می توان احکام اولیه اسلام را تعطیل کرد چه رسد به بقیه مسائل».

وقتی با سران نهضت آزادی ملاقات می کنید، می گویند امام بدترین تعابیر را درباره آنها به کاربرد ونوشت «نهضت به اصطلاح آزادی طرفدار جدی وابستگی کشور ایران به آمریکا است، و دراین باره از هیچ کوششی فروگذار نکرده... اگر خدای متعال عنایت نفرموده بود و مدتی در حکومت موقت باقی مانده بودند ملت های مظلوم بویژه ملت عزیز ما اکنون در زیر چنگال آمریکا و مستشاران او دست و پا می زدند و اسلام عزیز چنان سیلی از این ستمکاران می خورد که قرن ها سربلند نمی کرد، و به حسب امور بسیار دیگر، نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانون گذاری یا قضایی را ندارند؛ و ضرر آنها، به اعتبار آن که متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد و نیز با دخالت بی مورد در تفسیر قرآن کریم و احادیث شریفه و تاویل های جاهلانه موجب فساد عظیم ممکن است بشوند، از ضرر گروهک های دیگر، حتی منافقین این فرزندان عزیز مهندس بازرگان، بیشتر و بالاتر است...» (صحیفه نور، جلد 20، ص 482-481)

وقتی به آیت الله منتظری نامه می نویسید و به تشییع جنازه او می روید نامه برکناری او توسط آیت الله خمینی را علم می کنند که جایگاه آیت الله منتظری را قعر جهنم دانسته و نوشته بود « از آن جا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرالها و از کانال آنها به منافقین می سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده اید... نامه و سخنرانی های منافقین که بوسیله شما از رسانه های گروهی به مردم می رسید، ضربات سنگینی به اسلام و انقلاب زد».

نظرات 2 + ارسال نظر
آناهید پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 01:01 http://mihaniazad.blogfa.com

بله! واقعا کسانی مثل اکبر گنجی کم پیدا میشن.

آناهید و پسر آریایی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 01:01 http://persian-people.blogsky.com

ما آپیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد