اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

کروبی در جمع عیاشان

در ادامه جلسه، افرادی که در منزل پناهی حضور داشته‌اند اقدام به نوشیدن مشروبات الکلی کردند! مرتب با وی شوخی های رکیک می کردند تا به وی بربخورد و مجلس را ترک کند

پروژه تبلیغی دیدار با برخی از متهمانی که در جریان حوادث پس از انتخابات بازداشت و به تازگی آزاد شده‌اند، با میخواری یکی از متهمان رنگ‌و بوی تازه‌تری به خود گرفت.

جوان به نقل ازافشانیوزنوشت:

 کمتر از دو روز پس از آزادی جعفر پناهی به اصطلاح فیلم‌سازی که به علت فعالیت به نفع جریان فتنه و ساخت فیلمی با موضوع "شکنجه و تجاوز" در بازداشتگاه‌های کشور در لوکیشنی واقع در منزل خود بازداشت شده بود، مهدی کروبی شب هنگام با هدف گفت‌وگو و دلجویی از پناهی در منزل وی حاضر شد.

در ادامه جلسه، افرادی که در منزل پناهی حضور داشته‌اند اقدام به نوشیدن مشروبات الکلی کردند! آنان از حضور کروبی ناخشنود بودند و مرتب با وی شوخی های رکیک می کردند تا به وی بربخورد و مجلس را ترک کند وقتی که مشاهده کردند کروبی همچنان به روی خود نمی آورد کروبی را نیز به نوشیدن مشروب دعوت کردند!

نامبرده مدتی پس از این اقدام، بدون هیچ گونه اعتراضی، از پناهی و حاضران خداحافظی کرده و از منزل وی خارج شده است.در هنگام حضور کروبی در محفل شرب خمر در منزل جعفر پناهی، کامبوزیا پرتوی(کارگردان) و شادمهر راستین(فیلمنامه نویس) نیز حضور داشته‌اند.

این لمپن های سیاسی که به منظور کسب پایگاه اجتماعی (به زعم خود) حاضر به حمایت از عده ای دجال و مشروب خوار هستند. در محافل شرب خمر حاضر می شوند و مهر سکوت بر دهان شان می زنند.


جعفر پناهی از جمله افرادی است که علاوه بر حمایت از جریان فتنه و تلاش برای ساخت فیلم به منظور القای شکنجه و تجاوز در زندان‌های ایران اعتقادی به انقلاب اسلامی و نظام ندارد و از هر فرصتی برای نشان دادن عناد خود با نظام اسلامی استفاده می‌کند. بنا به اظهارات خود او که در رسانه‌های ضدانقلاب نیز منعکس شده است، نامبرده حتی در انتخابات ۲۲ خرداد ماه نیز شرکت نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد