اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران

حیثیت مجلس روزی رفت که بلندگو مدام از حضور جاسبی در سالن غذاخوری خبر می‌داد   
آن روزی حیثیت مجلس لطمه خورد که اجازه دادند سرمایه داران و مفت خواران به راهروهای مجلس بیایند و به اسم مشورت کارشناسی دادن به نماینده ها، با کسانی رابطه برقرار کرده و بده بستان کنند و رای دهند، رایی که برخلاف مسائل ملی و تولیدات داخلی ما بود.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس تصریح کرد: اگر لاریجانی نگران حیثیت مجلس است باید بداند آن روزی که بنده در چند ماه قبل تذکر دادم که چرا بلندگوی مجلس مکررا اعلام می کند که نمایندگان محترم آقای جاسبی سرمیز غذاخوری حضور دارد و جلوی این عمل وقیح گرفته نمی شود. آن روزی حیثیت مجلس لطمه خورد که اجازه دادند سرمایه داران و مفت خواران به راهروهای مجلس بیایند و به اسم مشورت کارشناسی دادن به نماینده ها، با کسانی رابطه برقرار کرده و بده بستان کنند و رای دهند، رایی که برخلاف مسائل ملی و تولیدات داخلی ما بود.

 
مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در خانه ملت در خصوص نطق امروز لاریجانی اظهار داشت: لاریجانی به هیچ وجه حق چنین کاری را نداشت، او در رابطه با مسائل ملی و مهم در صورت ضرورت می تواند صحبت کند اما نه اینکه هر روز صبح در مورد هر چیزی که دلش خواست صحبت کند.

وی ادامه داد: لاریجانی برای اینکه صحبت خودش را توجیه کند مطلبی را که اعتراض یک عده ای افراد متدین و حزب الهی به یک عده نماینده اسیر وعده ها وعید بود را تبدیل به اعتراض بسیجی ها به مجلس کرد؛ این دروغ بزرگی بود و بسیجی ها و همه ملت ایران مجلس را در راس امور دانسته و حرمت آنرا واجب می دانند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم گفت: اعتراضی که روز گذشته مقابل مجلس صورت گرفت و ادامه هم دارد و ما هم اعتراض داریم، اعتراض به اجازه دادن به بعضی از افراد از بیرون و بعضی از نماینده ها برای داشتن روابط مخدوش و برای زیر سوال بردن حیثیت مجلس بود.

وی با بیان اینکه لاریجانی این مطلب را با اعتراض به مجلس و در دفاع از خودش بیان کرد، افزود: ممکن است کسی شعار بر علیه لاریجانی داده باشد ولی شعار علیه مجلس کسی نداده است، اگر هم داده نفوذی از طرف همان کسانی بود که این شرایط را پیش آوردند.

کوچک زاده تصریح کرد: اگر لاریجانی نگران حیثیت مجلس است باید بداند آن روزی که بنده در چند ماه قبل تذکر دادم که چرا بلندگوی مجلس مکررا اعلام می کند که نمایندگان محترم آقای جاسبی سرمیز غذاخوری حضور دارد و جلوی این عمل وقیح گرفته نمی شود. آن روزی حیثیت مجلس لطمه خورد که اجازه دادند سرمایه داران و مفت خواران به راهروهای مجلس بیایند و به اسم مشورت کارشناسی دادن به نماینده ها، با کسانی رابطه برقرار کرده و بده بستان کنند و رای دهند، رایی که برخلاف مسائل ملی و تولیدات داخلی ما بود.

وی ادامه داد: آن روزی درصدد برآمدند که هیثیت و عزت مجلس را مخدوش کنند که با رفتار غیرقانونی اش رئیس مجلس نمایندگان را در کمیسیون ها برای بدست آوردن دلشان و به دست آوردن رایشان جابه جا کرد.

این چهره شاخص اصولگرا در مجلس با بیان اینکه هیچ کس نه حق دارد و نه قصد داشته که به مجلس توهین کند، گفت: اگر کسانی چنین کرده اند همان آدم های دشمن ملت ایران و ضدولایت فقیه بودند و اعتراض ما به لاریجانی و اعوان و انصارش در مجلس همین است که چرا اجازه دادید کسانی در مجلس با این روحیه آنقدر پررو شوند که نظری را که واضح است که مطابقت با قانون ندارد را مطرح کنند و مجلس هم رای دهد.
وی خاطرنشان کرد: این رای حاصل آن لابی های سرمیز غذاخوری با جاسبی بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد