اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

زهرا رهنورد: از زمان قاجار هم عقب تریم، اس ام اس هم ممنوع است

 روشنفکر ترین زن ایرانی(!) و عروس آذربایجان در جمع تعدادی خبرنگار گفت: از دوران قاجر هم عقب تریم. به خاطر پیامک مردم را زندان انداخته اند...

وی که در جمع خبرنگاران و خانواده برخی از زندانیان ضد امنیتی در حوادث پس از انتخابات صحبت می کرد گفت: مردم را به خاطر پیامک به زندان انداخته اند. چرا در سالروز مشروطیت مطبوعات و زندانیان را آزاد نمی کنند.

وی که پیش از این به نظام اولتیماتوم داده بود که به زندانیان سیاسی میوه و سبزی دهد و در سخنرانی قبلی خود نیز پیشنهاد کرده بود برای اعیاد شعبانیه، نظام مجدداً انتخابات برگزار کند، اینبار هم پیشنهاد داده است که در سالگرد مشروطیت زندانیان آزاد شوند.

وی با تقسیم زندانیان بر اساس تفکیک جنسیت گفت : «اکنون حداقل ۲۳ زن هم به عنوان زندانی سیاسی در زندان هستند. این رفتارها چه با این زندانیان و چه زندانیان مرد شایسته نیست.»

نظرات 2 + ارسال نظر
من چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 10:47

اگه بگیم لعنت خدا بر موسوی به حق گفتیم.

[ بدون نام ] دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 12:41

«دوران قاجر » بابا خیلی با سوادی جیگر؟؟؟
اما حق باخانوم دکتررهنوده کجا در زمان قاجار با مردم اینگونه رفتار می‌شد که حتی حق حرف زدن نداشتند؟؟
والا در زمان پهلوی هم اعتراضات به حاکمیت ازادتر از این بود که امروز می‌بینیم. وقتی سر سیم برخی را به آسمان متصل می‌کنید و از مرتبه انسانی پروازش می‌دهید دست کسی به او نخواهد رسید. امیدوارم فردا روز اگر ولی فقیه دیگری سرکار بود که شما با او مخالف بودید هم همینطور از مقام عظمای ولایت دفاع کنید. انشاالله
خداوند همه را به راه راست هدایت کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد