اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

تا کور شود هر آنکه نتواند دید...

 وحشت غرب از مقبولیت رهبری در بین علما و مراجع

وحشت غربی ها و عناصر آنها از میزان مجبوبیت مقام معظم رهبری موجب گردیده تا به سیاه نمایی در خصوص رابطه رهبر انقلاب و علما بنمایند غافل از این که قریب به اتفاق علما و مراجع در مناسبت های مختلف که در میان مردم حضور پیدا کرده اند همگان را به پیروی از ایشان دعوت نموده اند.

با اعلام سفر قریب الوقوع رهبر فرزانه انقلاب به استان قم رسانه های غربی که همواره با دیدن تصویر استقبال مردم از رهبرشان چاره ای جز نمایشی خواندن آن نداشتند و هرگز حاضر به تایید محبوبیت گسترده ایشان نبودند، تا اینکه با خود زنی عناصر ضد دینی وابسته به جنبش سبز در روز عاشورا که منجر به راهپیمایی تاریخی 9 دی در حمایت از مقام ولایت گردید، به شیوه ای جدید متوسل شدند.

 غربی ها که همواره ( جمهوریت و اسلامیت ) انقلاب اسلامی را زیر سوال می بردند اکنون که با حمایت و بیعت گسترده ایرانیان با رهبری، در عرصه های گوناگون مواجه گشتند که همان تایید جمهوریت نظام می باشد، با بیدار کردن عقده های درونی خفته در چند عنصر روحانی نما، سعی در القای این مطلب می نمایند که مقام معظم رهبری فاقد جایگاه مناسب در میان روحانیون کشوری و بخوص علما و مراجع هستند!

 غافل از این که قریب به اتفاق علما ومراجع بزرگوار در دیدار ها و مناسبت های مختلف که در میان مردم حضور پیدا کرده اند همگان را به این نکته رهنمود می نمایند که باید قدر نعمت بزرگ اللهی که همان وجود چنین رهبری می باشد را اعلام بداریم.

 وحشت غربی ها و عناصر آنها از میزان مجبوبیت مقام معظم رهبری موجب گردیده تا به سیاه نمایی در خصوص رابطه مقام معظم رهبری و علما بنمایند که در ذیل تاییدات مراجع اعظام و علما درباره شخصیت مقام معظم رهبری را در نظر می گذرانیم(تا کور شود هر که نتواند دید...) :

 

آیت‌الله صافی:رهبر انقلاب ناخدای خوبی است در این دریای طوفا‌ن زده

آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار با آیت‌الله مهدوی کنی گفت: "بنده در تمام ملاقات‌های خصوصی با مسئولین و ائمه جمعه سفارش می‌کنم که تقویت آقای خامنه‌ای تقویت نظام و انقلاب است، خدا را شکر کنید که ایشان در تمام مسائل و تمام خطرات پیشقدم بوده‌اند و واقعا ناخدای خوبی است در این دریای طوفان زده.

شما خیال نکنید اگر ما اعتراض داریم، مخالف روند نظام و انقلاب هستیم، نه بلکه از روی دلسوزی برای نظام و تقویت رهبری حرف می‌زنیم و در تمام مراحل، پشتیبان هستیم.

ما چه حکومتی را بپذیریم که در رأس آن مثل آقای خامنه‌ای را پیدا کنیم؟ کی بهتر از ایشان که با تمام وجود مقابل دنیای زورگو و بی‌منطق ایستاده است و دنیا هم از ایشان حساب می‌برد و ما باید او را کمک کنیم ".

آیت‌الله سیستانی:

 «من هر شب در کنار مرقد مطهر امیرالمؤمنین علیه‌السلام رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را دعا می‌کنم».

 

آیت الله نوری همدانی:

آنقدر ویژگی و شایستگی از جمله شجاعت،‌ تدبیر،‌ فرهنگ، فقه، زمان‌شناسی و معلومات در وجود آیت‌الله خامنه‌ای هست که بعد از امام راحل هیچ‌کس نمی‌توانست این خلأ را پر کند.

 

آیت الله حسن‏زاده آملی:

علامه عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی، در مقدمه یکی از کتاب‌های خود خطاب به آیت الله خامنه‏ای می‌نویسد: «با سلام و تحیت خالصانه و ارائه ارادت بی پیرایه و درود نوید جاوید به حضور آن قائد ولی وفی و رائد سائس حفی، مصداق بارز "نرفع درجات من نشاء " تقدیم می‌گردد و عرض می‌شود "یا ایها العزیز جئنا ببضاعة مزجاة"... دادار عالم و آدم همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد».

آیت‌الله مصباح یزدی:

 اگر امثال بنده شبانه‌روز تسبیح به دست بگیریم و فقط خدا را شکر کنیم که خدا چنین رهبری را به ما داده، والله معتقدم که از عهدة شکر این نعمت برنمی‌آییم. رهبر عزیز ما تالی تلو معصوم(ع) است.

سخنی از آیت الله بهجت:

فرزند آیت‌الله العظمی بهجت با اشاره به همزمانی روزهای پایانی عمر پدر بزرگوارشان با سفر رهبر انقلاب به استان کردستان، در بیان حالت روحی ایشان، به حساسیت این مرجع تقلید نسبت به سلامت رهبری اشاره می‌کند و می‌گوید: این موضوع سبب شد تا مظعم‌له برای سلامتی رهبر انقلاب چندین ختم ویژه صلوات و ذکر را گرفتند و مداومت بر این ختم‌ها که برای سلامتی رهبر انقلاب بوده است تا آخرین ساعت عمر حضرت آیت‌الله بهجت ادامه داشته است. برخی نیز از پیش‌بینی رهبری آقا چند سال پیش از رهبری توسط ایشان خبر داده‌اند.

آیت‌الله شاهرودی: علم اعطایی خدا را دیدم

چهارشنبه شب‌ها، آقا جلسه‌ای دارند که ده تن از علما جمع می‌شوند. آقایان محمدی گیلانی، خزعلی، بهجتی، امامی‌کاشانی، مؤمن، شیخ محمد‌ یزدی، سید‌جعفر کریمی، آقای شاهرودی و آملی لاریجانی حضور دارند.

گاهی هم ما آنجا می‌رویم. یک‌بار خیلی غوغا و سر و صدا شد. بحث پیرامون یک مسئله فقهی پیچیده بود. بعد از اتمام جلسه، آقای شاهرودی به من گفت، امشب من «العلم نور یقذف الله فی قلب من یشاء» را درک کردم. یعنی آقا مچ همه را پیچانده بود.(11)(به نقل از حجت‌الاسلام راشد یزدی)

آیت الله امجد: بدخواه آیت الله خامنه‌ای را لعن می کنم


آیت‌الله امجددر جایی می فرماید: «من بدخواه آیت‌الله خامنه‌ای را لعن می‌کنم»


آیت‌الله امجد از قول آیت‌الله بهاءالدینی بارها می‌گفت که ایشان در مکاشفه یا رویای صادقه‌ای دیده‌اند که همه چهارده معصوم (علیهم السلام) از کار امام راحل(ره) – انقلاب اسلامی – در بهجت و سرور بودند. آیت‌الله امجدی که من می‌شناسم باز از قول همان استاد بزرگوارش می‌فرمود که در زمان انتخاب نایب رهبری، ایشان اشاره‌ای به عکس آیت‌الله خامنه‌ای -رئیس‌جمهور وقت- کرده‌اند و قریب به این مضامین فرموده‌اند که ما به ایشان امیدواریم."


آیت‌الله امجد بارها می‌گفت که باید این سید -آیت‌الله خامنه‌ای- را دعا کنیم که بار به دوش اوست و باز می‌فرمود که ما هر وقت مشکلی داریم، برای این سید دعا می‌کنیم و باز می‌فرمود که این سید مثل برق دارد بالا می‌رود و باز قریب به این مضامین می‌فرمود که ما سه چیز را هرگز نباید رها کنیم؛ نظام اسلامی، مقام رهبری و وحدت کلمه.


آیت‌الله امجد بارها در جمع شاگردان فرموده است که «من بدخواه آیت‌الله خامنه‌ای را لعن می‌کنم» و بدخواهی قبل از معارضه است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد