اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

بازتاب موسم حج

شیخ بی سواد: کلا به شما که عرض می کنم؛ من دیگر با اصحاب 14 مصاحبه نمی کنم!

ممد تمدن: حجاج باید به جای سنگ زدن به شیطان، با وی گفت و گو کنند؛ بلکه بدون دعوا، اختلافات حل شد!

مهندس: سعی کنندگان میان صفا و مروه بعد از دور سوم، یک دور جاخالی دادند؛ من اسیر این صحنه آرایی خطرناک نمی شوم!

شیخ بی سواد: کلا به شما که عرض می کنم؛ من دیگر با اصحاب 14 مصاحبه نمی کنم!

ممد تمدن: حجاج باید به جای سنگ زدن به شیطان، با وی گفت و گو کنند؛ بلکه بدون دعوا، اختلافات حل شد!

علی مطهری: سرما خوردن اغلب حجاج در حج، به خاطر حرفهای احمدی نژاد در مناظره بود!

پرسه در مه: درباره فلسفه رمی جمرات باید به نقطه اپتیمم و کتانژانت عقبه وسطی فکر کرد!

کواکبیان: ما این پتانسیل را داریم که مناسک حج را به صورت لویی جرگه برگزار کنیم!

هاشمی رفسنجانی: ملک عبدلی باید کوه صفا و مروه را وقف آن مرحوم؛ ملک فهد کند!

قالیباف: برای سعی میان صفا و مروه، می توان به جای پیاده روی و هروله، از BRT استفاده کرد!

زهره کوهنورد: چون گوسفندی که ابراهیم، سرش را برید، داماد چراگاه بود، پس چوپانان شبه جزیره به مهندس رای دادند!

علیرضا نوری زاده: حجاج اعزامی از همه کشورها به نشانه مخالفت با جمهوری اسلامی، در صحرای عرفات تحصن خواهند کرد!

سیداحمد: داداش حسین باشعور بسیجی ها، فدایی داری!!

حسین شریعتمداری: کیهان از مدتها قبل و بر اساس اسناد و مدارک موجود، کچل شدن سر حجاج را پیش بینی کرده بود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد