اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

رخ‌نمایی از بازیگر حضرت اباالفضل(ع) در مختارنامه + عکس

برای نخستین بار چهره حضرت اباالفضل العباس علیه السلام در یک فیلم به نمایش در می آید. بازیگر این نقش مهم کاوه فتوحی است که در قسمت های آینده مجموعه تلویزیونی مختارنامه ساخته داود میر باقری در نقش حضرت عباس (ع) در صحرای کربلا نقش آفرینی خواهد کرد.

تاکنون هفت قسمت از مجموعه تاریخی مختارنامه به نمایش درآمده که در هر قسمت حساسیت ها و شایعات و ابهامات این سریال در گوشه و کنار شنیده می‌شود. باید دید واکنش عمومی و علما ‌در به تصویر کشیدن این چهره مقدس چگونه خواهد بود.

به گفته رضا استادی مدیر روابط عمومی ‌مختارنامه، تصویر حضرت عباس (ع) با نظر ضرغامی‌ رئیس سازمان صداوسیما به نمایش درآمده است

 

 

استادی همچنین درباره نظارت مذهبی بر این سریال اظهار داشت: «داوود میرباقری کارگردان و نویسنده متن نهایی مختارنامه، برای ساخت این سریال با کارشناسان، مورخان، روحانیون و افراد مطلع زیادی گفت‏وگو کرد؛ و در آخر نیز به همراه "حجت‏الاسلام والمسلمین رسول جعفریان" ـ که در این پروژه به عنوان مشاور و محقق تاریخ اسلام حضور داشت ـ طی سفر به قم و دیدار با علماء، نظر آنها را در خصوص این اثر جویا شد. دیدگاه‏های مختلفی درخصوص شخصیت مختار و این مقطع تاریخی وجود داشت که در مرحله نگارش مورد توجه واقع شد و در نهایت، متن اصلی نیز برای مطالعه و تأیید در اختیار برخی از بزرگان قرار گرفت و نظرات آنها مورد توجه قرار گرفت».

مدیر روابط عمومی سریال مختارنامه، «کاوه فتوحی» را بازیگر نقش حضرت ابوالفضل العباس(ع) معرفی کرد و توضیح داد: «وی دوره‏های مختلفی را زیر نظر چند مربی گذراند تا برای حضور در این نقش مهم آماده شود.


نظرات 1 + ارسال نظر
سید یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 09:55

سلام
اگر سالهای سال روی (( کربلا )) مطالعه و تحقیق و پژوهش انجام بدن باز هم نمیتونند یک قطره از اقیانوس با عظمت ((کربلا))رو به تصویر بکشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد