اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

اندر حکایت های خرداد 88

 ضاربی که حامی دو آتیشه مضروب خود شد
در آشوب های خیابانی اخیر، سعید عسگر با ساماندهی چند تیم 5 نفره در جهت کمک به اغتشاشگران فعالیت می کرد و در جریان پیگیری نهادهای امنیتی برای شناسایی اغتشاشگران، وی نیز شناسایی شد.

سعید عسگر ضارب سعید حجاریان در جریان آشوبهای خیابانی به نفع میر حسین موسوی وارد میدان شده بود از سوی دستگاههای امنیتی شناسایی شد.  

سعید عسگر - سعید حجاریان

سعید عسگر - سعید حجاریان

 

  

سعید عسگر در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با راه اندازی یک ستاد فرعی در سه راه تقی‌آباد شهرری به نفع آقای موسوی به فعالیت می پرداخت.

همچنین در یکی از مصاحبه های تلویزیونی میر حسین موسوی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، سعید عسگر، سعید حجاریان و بازجوی عسگر در وزارت اطلاعات، آقای موسوی را همراهی می کردند.

پدر سعید عسگر در دوران اصلاحات رییس آموزش و پرورش شهرری بود که وی در مقطعی عضو اصلی و موثر انجمن اسلامی معلمان(از احزاب عضو جبهه اصلاحات و حامی آقای موسوی) بوده است.

در آشوب های خیابانی اخیر، سعید عسگر با ساماندهی چند تیم ۵ نفره در جهت کمک به اغتشاشگران فعالیت می کرد و در جریان پیگیری نهادهای امنیتی برای شناسایی اغتشاشگران، وی نیز شناسایی شد.

سعید عسگر متولد تهران عامل ترور سعید حجاریان عضو سابق شورای شهر تهران است. وی به همراه محسن مرتضی مجیدی همدست او که موتور را می‌راند حجاریان را در اسفند ۷۸ در روی پلکان ساختمان شورای شهر مورد سوءقصد قرار داد.

سعید عسگر در زمان ترور بیست سال داشت و دانشجوی مهندسی شیمی بود در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب بود.

سعید حجاریان که از او به عنوان مغز متفکر اصلاحات یاد می‌شود پس از ترور در اقدامی تبلیغاتی ضارب خود را بخشید.

همچنین در سال ۱۳۸۲ وی در جریان حمله به خوابگاه طرشت دستگیر که با وساطت دفتر آقای خاتمی و رییس وقت دانشگاه علامه طباطبایی ، آزاد شد.

پس از دستگیری سعید عسگر، در جریان حمله به خوابگاه طرشت عده‌ای از بسیجیان علیه وی شهادت دادند.

سعید عسگر، پس از دستگیری، همواره منکر حضور خود در جریان حمله به خوابگاه طرشت بوده، لیکن عده‌ای از بسیجیان محل که وی را مشاهده کرده بودند، علیه وی شهادت دادند.

“سعید عسگر ” به اتهام شرکت در حمله مشکوک عده‌ای به خوابگاه شهید همت(طرشت) وابسته به دانشگاه علامه طباطبایی و بر اساس شکایت سردار قالی‌باف فرمانده وقت نیروی انتظامی، از سوی مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب تهران بازداشت شده بود.


نظرات 1 + ارسال نظر
سوتک پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 16:57 http://www.raherast.blogsky.com

بالاخره آخر و عاقبت کسانی که چشم بسته کار می‌کنند و فکر می‌کنند توهماتشان عین اسلام است یا این می‌شود یا واجبی خوران شب قبل از مرگ. مثل سعید امامی.
خدا قسمتتان نکند
الهم اهدناالصراط المستقیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد