اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

تحقیر دیپلماتیک جناب استاندار در کردستان عراق + عکس

استاندار کرمانشاه که در ماه های اخیر با فعالیتهای غیر متعارف خود زمینه اعتراضات گسترده متدینین و دلسوزان اسلام و انقلاب را در استان کرمانشاه فراهم آورده است در سفری بازرگانی به منطقه کردستان عراق بدون توجه به عرف دیپلماتیک زمینه یک تحقیر سیاسی را برای کشور عزتمند ایران فراهم نمود .

سریال دسته گلهای استاندار کرمانشاه همچنان ادامه دارد .

استاندار کرمانشاه که در ماه های اخیر با فعالیتهای غیر متعارف خود زمینه اعتراضات گسترده متدینین و دلسوزان اسلام و انقلاب را در استان کرمانشاه فراهم آورده است در سفری بازرگانی  به منطقه کردستان عراق بدون توجه به عرف دیپلماتیک زمینه یک تحقیر سیاسی را برای کشور عزتمند ایران فراهم نمود .

 همانگونه که در تصویر زیر نیز مشاهده میشود در دیدار ایشان با مقامات کردستان عراق پرچم عراق و پرچم کردستان به صورت ایستاده و بزرگ مشاهده میشود و و پرچم ایران اسلامی در حد سایز رومیزی جهت خالی نبودن عریضه زیر پرچمهای مذکور گذاشته شده است .

این درحالیست که کردستان عراق به عنوان یک دولت و یا گروه مستقل توسط جمهوری اسلامی ایران پذیرفته نشده است و اینگونه اعمال با تمامیت ارضی عراق یک پارچه  که همیشه مورد تایید بزرگان نظام بوده است مغایرت دارد.

جا دارد تمامی سفرهای خارجی مسئولین تحت نظارت وزارت امور خارجه صورت گیرد تا دوباره شاهد تحقیر دیپلماسی ملتی عزتمند و بزرگ نباشیم .


 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد